דף המסרים של הימין החדש: "בני גנץ שמאל חלש"

ראשי מפלגת הימין החדש יוצאים בקמפיין הבחירות, על הכוונת-בני גנץ. בנט תוקף את 'תפיסת התיקו' אותו מנהיג הרמטכ"ל לשעבר, ומסביר כי פרישתו מהבית היהודי לא תגרום לנפילתה של המפלגה: "יש חשיבות במפלגה דתית-ימנית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/19 11:57 יז בשבט התשעט

דף המסרים של הימין החדש: "בני גנץ שמאל חלש"
נפתלי בנט ואיילת שקד ראשי "הימין החדש", צילום: יוסי זליגר פלאש 90

מפלגת הימין החדש עולים למתקפה, ומתחילים בקמפיין נגד 'תפיסת התיקו בני גנץ'. במפלגה הטרייה מכריזים כי היעד הוא 15 מנדטים ותיקי הביטחון והמשפטים. 

בתדרוך פעילים הסביר השר בנט כי "אנחנו הימין האמיתי והחזק מול השמאל החלש אותה מייצג בני גנץ. התפיסה של גנץ היא תיקו-הימנעות ממגע כדי לסיים את היום בשקט. אנחנו מאמינים הכרעת האוייב" 

בנט מגייס שוב את מבצע צוק איתן לטובתו, והזכיר כי הוא גרם לגילוי ונטרול מנהרות החמאס בעוד בני גנץ, הרמטכ"ל באותה תקופה, נמנע מלעשות כן ואף תקף את בנט על התבטאויותיו. 

האזינו לתדרוך הפעילים של בנט:

ראשי הימין החדש החלו במסע ראיונות לערוצי התקשורת. היום (ד') התראיין בנט ל-YNET ואמר כי נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל. השאלה שעומדת על הפרק בבחירות הללו היא איזה ממשלה הוא ייבחר להרכיב.

על תיקי ראש הממשלה, אמר בנט ״לא נצטרף למקהלת הפופוליזם, נקבל החלטה רק אחרי החלטת היועץ לאחר שימוע״. 

בנט הסביר כי מפלגת הבית היהודי, ממנה ערק והותיר אותה מדממת, תעבור את אחוז החסימה: "הבית היהודי-תקומה הייתה ביתי במשך 6 שנים ואני אוהב מאוד את האנשים. צריך לומר שאני ירשתי את הבית היהודי עם חוב של עשרות שנים בהיקף של 40 מיליון ₪ ובשורת פעולות לא קלות צמצמתי אותו ל-19 מיליון ש"ח. אני מותיר מפלגה במצב הרבה יותר טוב ממה שקיבלתי. יש חשיבות במפלגה דתית-ימנית". 

השר בנט גיבה את שרת המשפטים שקד על תמיכתה ביושב ראש לשכת עורכי הדיו שהסתבך בפלילים: "איילת הגיעה למצב שבמשך שנים 40 שנים מינו שופטים כמועדון סגור. היא מינתה 334 שופטים מתוך כ-800, והם מגוונים יותר, שמרנים יותר, יוצאי אתיופיה, חרדים. היא עשתה ברית עם לשכת עורכי הדין ובהרבה תחכום פוליטי ונחישות הביאה תוצאה מדהימה. היא עשתה בדיוק את מה שעושה פוליטיקאי טוב. היא לא ציפי לבני שהייתה בכיס של שופטי העליון. יש הרבה כוחות, בעיקר נשים בשמאל, שרוצים להכתים את איילת שקד דווקא בגלל ההצלחה הגדולה שלה. היא ככל הנראה שרת המשפטים הטובה ביותר בתולדות ישראל ולכן רוצים לפגוע בה״.