מלחמה על הבית: המאבק הלאומי בנגיף הקורונה

בימים אלו נמצאים צוותי מד"א בחזית המלחמה בקורונה, בכל מקום, גם במוקדים וגם בשטח. עשרות אלפי קריאות ביום מתקבלות ומטופלות על ידי מוקדני וכונני מד"א בכל רחבי הארץ. לצורך הצטיידות בציוד חיוני הציבור נקרא להשתתף

חדשות כיפה בשיתוף מד"א 17/03/20 10:29 כא באדר התשפ

מלחמה על הבית: המאבק הלאומי בנגיף הקורונה
ארכיון, צילום: Avi Dishi/Flash90

בימים אלו נמצאים צוותי מד"א בחזית המלחמה בקורונה, בכל מקום, גם במוקדים וגם בשטח. 
עשרות אלפי קריאות ביום מתקבלות ומטופלות על ידי מוקדני וכונני מד"א בכל רחבי הארץ. אך העומס הרב מקשה על מתן מענה יעיל ומציל חיים לכולם.

התרחיש הקרוב אשר הולך ומתממש הינו בתי חולים בתפוסה מלאה, מה שידרוש ממד"א גם להגיע לטפל בחולים ובמבודדים בבית שלהם וללא פינוי. חלום הבלהות של כונני מד"א הינו קריאה למקרה חירום רפואי בבית אשר דייריו בבידוד, וחוסר אפשרות לתת מענה מציל חיים מפאת חוסר בצוותים המצוידים בתיק הצלה ומיגון מלא. כדי שכונני מד"א יוכלו להגיע עם ערכות מצילות חיים לכל בית לפי הצורך - אנו זקוקים לכם. 

ידידי מד"א יוצאים בקמפיין מימון המונים להצטיידות בכ-3,000 ערכות נוספות, הכוללות: מכשיר החייאה, מנשם, בלוני חמצן, תרופות וציוד הגנה שיאפשרו להעניק טיפול חירום רפואי מציל חיים, ללא סיכון של הצוות. עלות כל תיק הנה 4,700 ₪. ועלות תכנית החירום כולה מוערכת ב-13 מיליון שקלים הנדרשים בדחיפות על מנת לאפשר לכוננים להציל חיים מבלי לסכן את עצמם.

אלפי כונני מד"א ערוכים ומוכנים לקריאה אך זקוקים לציוד הנדרש על מנת שיוכלו לטפל בנפגעים. מצב החירום מחייב אותנו, אזרחי המדינה, לקחת אחריות על חיינו. אנו קוראים לכל אחד ואחת מכם להיות שותפים במאמץ הלאומי להגנה על הבית, ולסייע למד"א במימון תיקי הכונן עבור צוותי מד"א. לא מדובר בסיסמאות, זה בשביל החיים שלנו ושל יקירינו. קחו חלק במאבק הלאומי ותרמו עכשיו:

לתרומה והשתתפות לחצו כאן