כדי שתרחיש האימים לא יתממש: הצטרפו לסיוע למד"א

בימים טרופים אלו, לאור התפשטות וירוס הקורונה והעומס הבלתי אפשרי על בתי החולים, נערך מגן דוד אדום לתכנית חירום לאומית אשר תתן מענה רפואי לשוהים בבידוד בעלות של 13 מיליון ש"ח. הציבור מוזמן לסייע

חדשות כיפה בשיתוף מד"א 17/03/20 22:34 כא באדר התשפ

כדי שתרחיש האימים לא יתממש: הצטרפו לסיוע למד"א
אמבולנס של מד"א. אילוסטרציה, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90


בימים טרופים אלו, לאור התפשטות וירוס הקורונה והעומס הבלתי אפשרי על בתי החולים, נערך מגן דוד אדום לתכנית חירום לאומית אשר תתן מענה רפואי לשוהים בבידוד בעלות של 13 מיליון ש"ח. במסגרתה, ייפרסו מיידית 3,000 חובשים ופרמדיקים בכל רחבי הארץ, על מנת לטפל בחולים בביתם בלי לפנותם לבתי החולים ככל שניתן.

על מנת שתכנית זו תוכל לצאת לפועל, זקוקים במד"א בדחיפות ל-3,000 תיקי רפואה מקצועיים, על מנת לצייד את הכוננים שגויסו במיוחד לתת מענה לקריאות בשטח. עלות כל תיק שכזה נאמדת ב-4,700 שח!
התיקים כוללים: ערכות בדיקת קורונה, מסכות מיגון, מכשיר החייאה, מנשם, בלוני חמצן ותרופות שיאפשרו להעניק לחולים טיפול חירום רפואי, בביתם.

רכישת הציוד הזו היא קריטית. עשרות אלפי הקריאות בכל יום והעומס הרב על הארגון מקשים על מתן מענה יעיל ומציל חיים לכולם. רק באמצעות הציוד והמיגון זה יתאפשר.

מצב החירום מחייב אותנו, האזרחים, לקחת אחריות על חיינו ולסייע למד"א להיערך עבורנו לכל תרחיש, בשביל החיים שלנו ושל יקירינו. ידידי מד"א יוצאים בקמפיין גיוס המונים וקוראים לכל אחד ואחת מכם, להיות שותפים במאמץ הלאומי ולסייע במימון תיקי הכונן עבור צוותי מד"א. זה עניין של חיים ומוות!

לתרומות והצטרפות לחצו כאן