"יש לכם את ההזדמנות להשמיע את קולכם": יצחק פינדרוס בטור מיוחד בכיפה

"אין לאף אחד מאיתנו את הפריבילגיה להמר על מפלגות מגמגמות בנושאים שחשובים לכולנו ואף לא - עם כל הסימפתיה הרבה - להצביע למפלגה שלא תעבור את אחוז החסימה" | יצחק פינדרוס, מס' 8 ביהדות התורה, בטור מיוחד לגולשי כיפה

חדשות כיפה יצחק פינדרוס 01/03/20 08:26 ה באדר התשפ

"יש לכם את ההזדמנות להשמיע את קולכם": יצחק פינדרוס בטור מיוחד בכיפה
ח"כ לשעבר יצחק פינדרוס, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מצביעים ומצביעות, בני ההתיישבות, צעירי הגבעות המופלאים ובני הגרעינים התורניים בני הציונות הדתית, ה' עליהם יחיו.

אנו עומדים בפתחה של מערכת בחירות שלישית וגורלית מעין כמותה, כל הנושאים שהם בנפשנו עומדים על כף המאזניים, תורת ישראל וארץ ישראל נמצאים בסכנה!

מימין, שלטון בג"ץ באכזריות שאין שנייה לה עושה כל שלאל ידו להילחם בתורה ובהתיישבות ומשמאל, נציגות חלשה, רופסת שמוכנה להתפשר על נושאים שהם מבחינת כולנו, טאבו!

די אם אמנה מעט מהעומד על הפרק במכירת החיסול הצפויה: מלחמה לעידוד תחבורה ציבורית בשבת, מניעת אירועים בהפרדה, מלחמה להחלשת מעמדה של הרבנות הראשית, ניסיון של רבני צוהר להשתלט על מערך הכשרות בצה"ל ולמוטט את כוחה של הרבנות הצבאית,פירוק המשפחה היהודית, אישור נישואין אזרחיים, גיורים רפורמים, קדושת הכותל, חדירת הקרן החדשה לישראל שמסכנים את כרם בית השם וזה עוד לא הכל.  

לצערנו, קיימים גורמים פוליטיים שבבסיסם הם חיוביים ולהוותנו, הם נותנים אימון עיוור במערכות השונות, אם מחוסר עניין או מחוסר דתיות מספקת, הם בוחרים להוות חותמת גומי במאבקים אלו. גורמים פוליטיים שקשה לסמוך עליהם שיאבקו בתחבורה ציבורית בשבת, יעמדו בפרץ למול גיורים פיקטיביים או ימנעו התעללות חקירתית בנערים אוהבי הארץ למול לחץ של מערכת הביטחון.

כשזה המצב, אין לאף אחד מאיתנו את הפריבילגיה להמר על מפלגות מגמגמות בנושאים שחשובים לכולנו ואף לא - עם כל הסימפתיה הרבה - להצביע למפלגה שלא תעבור את אחוז החסימה. בקלפי, תנו את קולכם לנציג שאתם בטוחים שייצג את קולכם בעוז ובגאון.

במערכת הבחירות אשתקד, בגלל שישים ושמונה קולות שחסרו, לא נכנסתי לכנסת והאפשרות שלי להשמיע את קולכם - קול היהדות הנאמנה, זו שאינה מגמגמת, אינה חוששת מקולות מבית ומחוץ, הושתק.

יש לכם את ההזדמנות, להשמיע את קולכם - 'הקול היהודי' -, זה שאומר את האמת בלא למצמץ, בלי לחשוש ובלי להתעניין מה חושבים על זה בשמאל או בתקשורת.

אז בבואכם לקלפי זכרו, זה פינדרוס או מספר 7 בימינה...

שימו ג' ועזרו לי להשמיע את קולכם בכנסת!

ח"כ לשעבר יצחק פינדרוס הוא מועמד ברשימת יהדות התורה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן