איראן זה כאן?

בצל הסערה על דבריו של הרב רפי פרץ, הרב אליהו מסביר כי "הליברלים" כופים אלינו אחידות מחשבתית ועושים דמוניזציה למי שחושב אחרת מהם, וטוען כי אלו שיטות של משטרים חשוכים

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 12/01/20 21:25 טו בטבת התשפ

איראן זה כאן?
שוחח עם אברג'יל. הרב אליהו, צילום: אלישמע סנדמן

אנחנו מוצפים בימים אלו בקריאות לפטר את שר החינוך הרב רפי פרץ. מה אמר השר שבגלל זה צריך לפטר אותו? כי"המשפחה הנורמטיבית היא איש ואישה על פי המסורת של עם ישראל" ועוד כמה משפטים שונים מהאחידות המחשבתית שליבראלים קיצוניים מנסים לכפות עלינו. במינהל החינוך בעיריית תל אביב הודיעו כי בתגובה לדברים החשוכים של השר יפתחו צוותי בתי הספר את יום הלימודים בשיחה על שוויון, קבלה, שוני בין אנשים ודמוקרטיה. אתה שואל את עצמך מה הוא היישום של הערכים הללו אם לא להבין כי במדינת ישראל יש שוויון וכמו שמותר לליבראלים קיצוניים  להשמיע את דעתם על הנטייה הלהטבי"ת כך יש לשר את אותה זכות בדיוק.

מהו חינוך ל"קבלה, שוני בין אנשים ודמוקרטיה", לקבל את הדעות של החברים שלך או לקבל את העובדה שרוב מוחלט של אזרחי העולם חושבים שמשפחה נורמטיבית היא משפחה של איש ואשה? האמת היא שגם חוקרים שלא מפחדים אומרים כך. מחקר שנעשה ע"י חברות מאנגליה ובדק 480,000 אנשים מצא שכל ההשפעות הגנטיות הם פחות מאחוז אחד. העיקר הם השפעות סביבתיות וחברתיות. 
מה הסיכוי שבמנהל החינוך של עירית תל אביב ייצמדו למחקר המדעי? מה הסיכוי שהם יישמו את מה שהם מלמדים? שיקבלו את השונה מהם ואת חופש הדיבור בדמוקרטיה? האמת היא שאין הרבה סיכוי. השיטה בדרך כלל היא לנופף בדגלים של חופש שוויון קבלת השונה ודמוקרטיה ובפועל לתקוף כל דעה שהיא לא בדיוק מה שהם חושבים. 

הרב פרץ

הרב פרץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השיטה היא להטיל עליך אימה שלא תדע מאיפה תבוא המכה הבאה. הם רוצים להפחיד אותך שלא תאמר את דעתך, הם רוצים להשליט כאן אחידות מחשבתית שבה רק להם מותר לומר מה נכון ומה לא. מה מותר ומה אסור. כך הם יוכלו לשלוט בעולם הדעות והמחשבות. 

הצבא התחיל פיילוט בנושא שירות נשים בשריון - והפסיק כי הניסיון נכשל. הצבא פרסם כי במהלך הפיילוט זוהו פערים בעמידה בכשירויות הנדרשות. כטנקיסט אני יכול להבין את זה: דו"ח של הצבא מסביר כי נשים יכולות להרים פגז אחד או שניים, אבל לא יכולות להרים שורה של פגזים אחד אחרי השני כמו שנדרש בעת קרב. הן לא מסוגלות לתחזק טנק ולחזק בוגי, לא מסוגלות לתקן זחל שנפרס בעת קרב. לא מסוגלות להוציא חייל שנפגע מתוך טנק פגוע. אבל לדעת חוגים ליברליים קיצוניים אין לצה"ל רשות לומר ששילוב נשים פוגע ביכולת הצבא להילחם. הם עתרו לבג"ץ והצבא נכנע.

את הטרור הזה מנסים לעשות גם כנגד הרב רפי פרץ. הם עושים אותו כנגד כל מי שינסה לומר משהו שהוא לפי הדוקטרינה שלהם, להזכירכם כך היה ברוסיה הקומוניסטית. כך קורה היום בצפון קוריאה. כך קורה היום באירן. כל מי שחרד לדמוקרטיה של המדינה צריך להילחם על זכותו של שר החינוך לחנך לפי האמונות שלו שהן האמונות של כלל האוכלוסייה בישראל. ולא של מיעוט צעקני שמנסה להשליט כאן דיקטטורה כמו אירן.