מעגלי תבואה מסתוריים- מי עושה אותם?

בניגוד לדעה שחוצונים עושים את הצורות בשדות החיטה, הרב אבינר מסביר שאלו בני אדם שעושים זאת לצורך הנאה, אתגר או מעשי קונדס

חדשות כיפה הרב שלמה אבינר 29/10/19 09:28 ל בתשרי התשפ

מעגלי תבואה מסתוריים- מי עושה אותם?
הרב אבינר, צילום: באדיבות המצלם

מעגלי תבואה, Crop Circle, הם ציורים בשדות דגן, כגון חיטה או תירס, שנוצרו על ידי השכבת גבעולים או הריסתם.  התופעה קיימת כבר 50 שנה, כל שנה כמה מאות, סך הכל כמה אלפים.  הציורים משתרעים על עשרות עד מאות מטרים וכוללים צורת גאומטרית ששוכללו  מאד עם השנים.

יש טוענים שהם עבודתם של חלליות חוצנים, אך עד  כה לא מצאו שום חלליות, שום חוצנים, או כל חפץ שלהם.  וכן גם באזורים בו נמצאו אותם מעגלי תבואה.  חסידי החוצנים טוענים שבני אדם אינם מסוגלים ליצור צורות כה מושלמות בלילה אחד, במיוחד אם הוא חשוך.  אך נסיונות הראו שקל מאוד לבצע זאת בכמה שעות, אין צורך במכשיר מסובך, די בקרשים, לוחות עץ וכבלי ברזל או חבלים, בלא נסיון קודם או כשרון מיוחד.  וכן אחרי זמן קצר מאוד העיניים מתרגלות לחושך. וכן הטענה שמצאו קרינה אלקטרומגנטית ברמה נמוכה מוסבר באורח מדעי.  וכן שאר תופעות שנחשבות על ידם כלא נורמליות, הוכחו על ידי אנשי מדע כנורמליות.

לאותם אנשים יוצרי הציורים, יש מטרות שונות: א. הנאה.  ב. אתגר.  ג. אומנות אדמה, Land Art, בדומה לציורי גרפיטי בעיר.  ד. מעשי קונדס.  אכן הרבה התוודו ברבים שעשו זאת כדי לשטות בבצבור  והסבירו כיצד עשו. כמובן, אין זה ישר לשטות בזולת או לעשות פעולות בשדה הזולת ללא רשותו.
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן