למה לי פוליטיקה עכשיו?

האישה הראשונה של עוצמה יהודית מסבירה למה נכנסה לזירה הפוליטית, ומדוע לדעתה מבקשים לפסול את מפלגתה מלהתמודד בבחירות?

חדשות כיפה ד"ר אדווה ביטון 21/08/19 19:41 כ באב התשעט

למה לי פוליטיקה עכשיו?
ד"ר אדווה ביטון, צילום: ניצי אילן

עדת הבחירות התכנסה כדי לדון בבקשת העמותות הזרות שממומנות בידי גורמים שרוצים להרוס את המדינה מבפנים לפסול אותנו מלרוץ לכנסת בשל אמירות שנאמרו שלטענתם מהווים "מצע לגזענות". אני לא מאחלת לאלה הטוענים לגזענות לחוות את ההתמודדות היום יומית שלי. 

להיזכר בצרחות של הבנות מהמכונית הקרועה, להישאר בהכרה מלאה ולחוות את חוסר האונים שלי, את אי היכולת לזוז ולעזור להן. לראות את הילדה שלך בת השנתיים וחצי נאבקת על החיים שלה, שוטטת דם בלי שום יכולת להשפיע על מצבה. ובסוף אדל שלי, הילדה הקטנה שלי, בת ארבע ושמונה חודשים קבורה באדמה.

אחרי כל זה לבוא לטעון שאני גזענית באמירות שלי בגלל שאני מזדהה עם כאבם של משפחות שאיבדו את יקיריהם מהסיבה הגזענית ביותר: עצם זה שהם יהודים.

העמותות הזרות המבקשות לפסול אותי, מוכיחות יותר מזה. עכשיו המאבק הוא על עתיד המדינה, על הרוח. הם רוצים לכרסם במערכת החינוך, בצה"ל, בקרנות המנהיגות שמעצבות היום את דור המנהיגים הבא של ישראל. ואני שואלת אתכם, האם תהיה כאן מדינה יהודית או מדינת כל אזרחיה? 

התשובה ברורה: הם יעשו הכל כדי שמפלגת עוצמה יהודית לא תכנס לכנסת הקרובה. הקשבתי לטענות הקוראים לפסול את המפלגה ולא הצלחתי להבין על מה הם מדברים. נכנסתי למפלגה שמכילה אנשים ערכיים, אוהבי אדם, אוהבי הארץ, אנשי אמת המשקיעים ממרצם וממונם ורק טובת מדינת ישראל עומדת מול עיניהם. 
 
עוצמה יהודית היא מפלגה שמותגה על ידי התקשורת שנים על גבי שנים כמפלגה של 'קיצוניים', 'משוגעים', 'פנאטים' הקוראים לאלימות. התקשורת עשתה לה עוול, והגיע הזמן לתקן אותו.

אבל אתם יודעים למה הם רוצים לפסול אותנו? הם יודעים היטב שבמצב הנוכחי אין לימין ממשלה, הם כמו כולם רואים את הסקרים ומבינים את מה שנתניהו מבין. רק עם ארבעת המנדטים שלנו יש 62 מנדטים לימין ולכן מפלגת העבודה שלא היה חשוב לה לדון עלינו בוועדת הבחירות ממהרת למחזר עתירה לבג"ץ.