הרב רפי, בצלאל, איילת, נפתלי, איתמר ופייגלין: לא תתאחדו, לא נצביע לכם!

לאיילת לאש נמאס מכל מריבות האגו במפלגות הציונות הדתית, שלדעתה מלמדות על חוסר כישרון פוליטי ויצר טהרנות והתפצלות מוגבר, שבסופו של דבר יסללו את הדרך לממשלת שמאל. ומילה גם למפלגה הנורמלית של הר המור

חדשות כיפה איילת לאש 21/07/19 11:36 יח בתמוז התשעט

הרב רפי, בצלאל, איילת, נפתלי, איתמר ופייגלין: לא תתאחדו, לא נצביע לכם!
הרב רפי פרץ ואיילת שקד, צילום: יהודה חיים, פלאש 90

מפלגות הימין שימין לליכוד שלום רב. בואו נעזוב רגע את נושא בזבוז קולות ואת העובדה שבגללכם ככל הנראה יעלה שלטון שמאל. זה פחות מטריד אותי. 

אני דווקא רוצה לדבר על הנראות שלכם, כמי שאמורים לשמש דוגמא כאנשים רציניים: אתם נראים ומתנהגים כמו הילדות שלי כשהן רבות מי לא תשב במושה האחורי של הרכב. זה גורם לנו לשעמום ומוביל אותנו למבוכה.

תסתכלו על עצמכם, כמו ארבע כלות שלהשתדך איתן זו לא אטרקציה גדולה. אף אחד מכם לא מושך במיוחד ובטח לא כליל המעלות והשלמות. אבל אנחנו סותמים את האף ומוכנים להשתתף בחתונה הזאת כי אנחנו מבינים את גודל השעה. אז אנא מכם, אל תגרמו לנו לברוח.

הרב רפי, איך אמרת כשנכנסת? "בענווה ובצניעות"? אז תעשה איתנו חסד ובענווה ובצניעות תזיז את עצמך מעט אחורה ברשימה. כשפתחת חזית מול הג'יהאד הלהט"בי, עמדנו מאחוריך ונתנו לך גב. אך פארסת ההתנצלות, זמן קצר אחר כך, היתה מביכה ומבישה ובעיקר לימדה שפוליטיקה היא עדיין לא הצד החזק שלך. 

מטרת העל בפוליטיקה, בטח בתקופת בחירות, היא להביא קהלים חדשים ולא להבריח אותם. לכן, לעת עתה תן למנוסים ממך להוביל למען גיוס קולות הימין שמימין לליכוד. פנה את מקום לשקד או סמוטריץ', תתחברו גם עוצמה ואל תוותרו על זהות. כנסו כולכם לחדר סגור ותצאו ממנו עם רשימה אחת.

ומילה על מפלגת נעם: כאולטרה דוסית פונדמנטליסטית קיצונית אדוקה שמאמינה באבא ואמא=משפחה ושמשפחה=נורמלי. תתביישו. אתם לא נורמלים. הפלגנות ההרסנית והחולה הזאת פשוט לא נורמלית. את הבית היהודי והאיחוד הלאומי מנהיגים השמנה והסלתה, השפיץ של הר המור וגם משם אתם מתפצלים, מתבדלים ומתחלקים לחלקיקים?

כך מניעים תהליכים?! ככה מטפלים בסוגיות רוחניות בעם ישראל? במפלגה?! אני יודעת שגם אתם יודעים שאתפ בסך הכל גימיק, ועדיין, זהו גימיק גרוע ומביך, ובעיקר מראה על הצרה הצרורה של הדתיים הלאומיים: יצר הפלגנות, ההתפצלות והטהרנות. 

לסיכום, מפלגות ימין יקרות, כשאנחנו תוהים מעת לעת למה ראש הממשלה לא סופר את המגזר שלנו ומרשה לעצמו להתל בנו שוב ושוב, התשובה נמצאת כאן. אנחנו גרועים בפוליטיקה. לא יודעים להתאחד. מביכים עם מריבות אגו ופיצולים על דקויות, ובעיקר נראים כמו ילדים קטנים ולא רציניים. לכן, אל לנו להתפלא שכולם מתייחסים אלינו בהתאם. 

אז עשו טובה גדולה לנו וגם לכם. תתאחדו. אם לא תתאחדו, פשוט לא נצביע לכם. לאף אחד ואחת מכם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן