סגור
חדשות כיפה

ההופעה של עומר אדם - ההפך מקידוש השם

אחרי שברך את ברכת שהכל אל מול 50 אלף איש בפארק הירקון, אלי קפלן טוען שהמופע של עומר אדם וכל הסגנון בכלל, הוא ההיפך הגמור מקידוש השם

ההופעה של עומר אדם בפארק הירקון

ההופעה של עומר אדם בפארק הירקוןצילום: אלירן אופרה

זה לא קידוש השם: לא הייתי במופע אבל מתוך התמונות שראיתי אני ממש לא אשמח אם תלמידי או ילדי ילכו למופע כזה. חוץ מברכת שהכל על כוס מים ועוד כמה שירים בעלי תוכן אמוני - על המופע היה ההפך הגמור ממה שאנו מתחנכים עליו.

אנשים ונשים רוקדים ביחד בלבוש לא הכי צנוע במופע פירוטכניקה צעקני. כל הסגנון הזה הוא ההפך הגמור מקידוש השם. כל הכבוד לעומר אדם על כך שאיננו עובד בשבת-אבל הוא בוודאי לא שומר שבת כהלכתה. כל הכבוד לעומר אדם על כך שברך שהכל על כל מים. האם זה אמיתי? האם הוא תמיד מברך ומתפלל? אינני בטוח. הלוואי. אבל זה נקרא קידוש השם?

ההתפעלות של כמה אנשים מהמופע 'הדתי' שלו משקפים את אחת הבעיות החינוכיות הקשות שאנו מתמודדים איתן. הבחור הצעיר או הבחורה הצעירה אומרים לעצמם 'אם זה נקרא קידוש השם אז אני אלמד ממנו איך להתנהג, לשמור שבת כהלכתה? למה לי עומר אדם רק לא עובד בשבת? ללכת עם כיפה? למה לי -עומר אדם מקדש בשם, לא הולך עם כיפה.

להקפיד על שמירת נגיעה, למה לי, עומר אדם מקדש בשם, לא שומר נגיעה, בלשון המעטה. בקיצור,כל הכבוד לעומר אדם על מה שהוא עושה, אבל קידוש השם בוודאי אין כאן. ויותר מזה, הוא ממש לא יכול להיות 'גיבור תרבות' למי שמאמין בתורה ובשמירת מצוותיה. מי שרוצה להבין בתמצית את הבעיה התרבותית - האמונית שאנחנו בתוכה-יסתכל על התגובות לתופעה ושמה 'עומר אדם'.

עקבו אחרינו בטוויטר
יש לכם מה להגיד? שלחו מאמר דעה למערכת
18.07.2019

1. תעשו איות לכתבה. יש טעויות כתיב (אחד)

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

2. ברגע שתעצים את הטוב הקטן הזה יהפוך הכל לטוב גמור (עין רעה)

להסתכל על הרע זה קל מאד
על הטוב זה יותר מורכב..
מציע לך לשנות גישה .
החיים שלך יהיו יותר מחוברים לה׳ ית׳ כי עבודת ה׳ תלויה בהסתכלות על הפרטים הקטנים.
וכן היה קידוש ה׳ כי המון ענו אמן ועם זה הולכים לעולם הבא,וממש לא עם ההסתכלות השלילית שלך .

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

3. דווקא יש משהו חשוב מצד אחר במה שהוא עשה... (. )

אם אדם שהתחיל קריירה של זמר דתי היה עושה את זה זה לא היה קידוש ה' אבל כשאדם שמתחיל כזמר חילוני ונחשב לזמר גדול נותן כזה יחס לסממנים יהודיים אע"פ שזה מציג אותו כחשוך ביחס למה שהתקשורת מנסה להטיף אז זה נותן כח למסורתיים לשמור על המסורת ולא להרגיש חבורה של חשוכים פגאניים כמו שמנסים לגרום להם להרגיש כדי לזנוח את המסורת.



ברור שזה לא אידאל אבל מה לעשות שאנחנו עוד לא בעולם אידאלי

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

4. מה ההיפך מקידוש השם? (אני)

שוטי הנבואה שרים, בקומה שניה בבני ברק משפחה של חרדים, הם יודעים שמשהו טוב רק אם זה מה שהם יודעים. אין ההיפך מקידוש השם, הכל הולך, מה שנח לכם טוב, מוניות כן אוטובוסים לא טיולים כן הופעות לא מסעדות כן חנויות לא. יאללה.

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

5. צודק (אביב)

הדתיים צמאים לכל שטות שחילוני עושה. כאילו שאמיתות התורה תלויה בזה

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

6. תתחברו לעם לא רק בסיסמאות (ירמיהו)

אנני חובב את המוזיקה של עומר אדם אבל הציבור למד ממנו שיעור בזהות יהודית. בזכותו פסטיגל נח בשבת , הוא ויתר על פירסום עצום ולא חילל שבת באורויזיון. אז אין לו כיפה ולא למד באיזה ישיבה אז מה?
תסתכל על הטוב, יש מצב שאתמול יהודים רבים למדו מה מברכים על מים, את משמעות יום השישי , מודה אני הבסיס לעל יהודי

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

7. קטנוני... (טא)

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

8. קטנוני... (טא)

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

9. קטנוני... (טא)

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

10. קטנוני... (טא)

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

11. עוד חרדד״לי מתוסכל (אני מעדיף קטשוף)

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

12. וכמו כן, וביתר שאת, איילת שקד. (יהל)

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

13. מאמר כואב (דביר)

לענ"ד בוודאי שיש אמת בדברים אך ככלל הם טעות גדולה. פשיטא שלא נלך ולא נסתכל על מופע כזה ובוודאי שלא נשלח את ילדינו.
אבל צריך לזכור שהקב"ה דן כל אדם לפי המקום בו הוא נמצא. אנחנו גדלנו בחינוך קדוש ומתוק- בוודאי שזה לא שייך לנו.
אך יהודים רבים שרואים דמות כל כך נערצת ששומרת את השבת, שמברכת על מים - זהו קידוש השם עצום.
יש עוד הרבה לאן להתקדם- אבל ב"ה מתקדמים. זה לא חיצוני אלא הדרגתי!
חזק ואמץ

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

14. כתבה טרחנית ומיותרת (מענטש)

למה ומי צריך בכלל לקשר הופעת פופ לתופעת קידוש השם?! מספיק עם השטויות האלו.

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

15. דווקא למדנו מהרצי"ה שגדול קידוש ה' מחילול ה' (יהודה)

יש כאן מציאות מורכבת, לא שחור לבן.
ובהחלט במעשה שלו יש אומץ, ויש דברים טובים בערבוביה.
אבל לא נבטל את הטוב בגלל שיש גם (הרבה) רע.
כמו שכתבו כאן - צריך לדון לכף זכות, וכמו שרבי נחמן כותב להעצים את הנקודה הטובה.
יחד עם זאת נחנך שלא טוב ללכת להופעה שלו. כמובן.
והעיקר - לא לפחד כלל.

דווח על תגובה לא ראויה
18.07.2019

16. חבל אבל הגישה שגויה (הגישה הגישה)

במאמר יש לך ביקורת כלפי אדם עצמו ואתה מפספס את הנקודה. הבעיה היא לא אדם, הוא מתחזק ועוד יתחזק. ובאמת מקדש השם במעט שהוא עושה.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

17. קצת פרגון ופחות צרות עין (יעקב חיים)

אדם שלא נולד דתי ובכל זאת עושה את זה,על זה כל הכבוד, את זה אנחנו מעריכים ואת זה אנחנו רוצים לחקות ממנו לא את זה שהוא מרקיד מעורב וכו(כותב שלילי). כמו שבתורה סיפרו לנו על דמא בנתינא , לא למדנו ממנו להיות גוי למדנו ממנו על מצוות כיבוד הורים. לא יזיק קצת לפזר אהבה בין העם הזה כוצב יקר

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

18. קידוש שמיגוש (משה)

תתקדמו כבר

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

19. התבלבלנו. (צופי)

איזה מצחיק, אף אחד לא מתכוון שלכתחילה זו עבודת ה' אידיאלית, בתור זמר חילוני מטורף שנמצא בשיא המיינסטרים הוא מצליח לגרום לקידוש ה גם בברכה הקטנה שהכניס בהופעה שלו.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

20. התבלבלנו. (צופי)

איזה מצחיק, אף אחד לא מתכוון שלכתחילה זו עבודת ה' אידיאלית, בתור זמר חילוני מטורף שנמצא בשיא המיינסטרים הוא מצליח לגרום לקידוש ה גם בברכה הקטנה שהכניס בהופעה שלו.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

21. הוא לא אדם שומר תורה ומצוות (אבי)

וכל מה שהוא עושה שזה שמירת שבת ברכות ועוד זה פשוט מדהים וקידוש הס' גדוך מעבר לציבור נשהולך אחריו. אז להרגיע..

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

22. לכלוך (אאא)

חוץ מללכלך אתם לא יודעים לעשות כלום עצוב...

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

23. עומר בפראק זו שם ההופעה לא עומר בקידוש ה'בפארק ומי אתה אלי קפלן חסיד אומות העולם בטח (יהודה)

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

24. הוא נוטע תיקווה בהרבה חסרי אמונה (אפי)

יש כאלה שיאמרו ע"י משחק לקרב לבבות ויש שיאמרו ע"י לימוד בישיבה תורנית .
הוא עושה זאת מתוך אהבת העם לקרוב לבבות להשם יתברך להרבה שתועה בדרך צריך לראות מזוית אחרת של עיתונאי ולא מכיוון אברך בישיבה.
גם עומר אדם בדרכו הוא תינוק שנשבה אך בשירה שלו וברפטואר הוא מעביר מסר חזק שיש בורא עולם והוא מנהל את הכל וזה חסר לנוער היום
שבת שלום

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

25. לא צודק (מיכאלה)

עומר אדם נולד בבית לא דתי
הלוואי וכל חילוני יעשה את הדרך שעומר אדם עשה
אין ספק לאף אחד (ואל תזלזל האינטלגנציה של הנוער) שהתנהגותו היא לא כמו של אדם דתי אבל בהחלט הוא איש מקסים עם דרך ארץ
לא כל אחד היה עומד בפיתוי להפסיד מיליונים בזכות שמירת שבת
זה לשון הרע לרמוז שהוא לא מתפלל ומברך תמיד
וזה לא פחות חמור (חפץ חיים) כפי שאחד הגולשים כתב תעצים את הטוב את האור
החושך ברור לכולם

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

26. אהבת ישראל (גלית)

התבלבלת חבר, סור מרע

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

27. עומר אדם (רוי)

למה לא למצוא קו זכות ????
למה תמיד הדינים??
למה לא לסנגר למה?
לא פלא שנמאס לאנשים לשמוע על הדת....

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

28. טוב עין הוא יבורך (מאיה)

תתבייש על הכתבה הזאת, אינני חובבת את הזמר או את שיריו, אבל כמות ה"אמנים" שנאמרו לאחר ברכתו של הזמר בהופעה בראו כ"כ הרבה מלאכים ואני לא בטוחה אם במשך כל חייך תזכה לזה. במיוחד שעיקר העיסוק שלך הוא לשון הרע וקטרוג על עמ"י.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

29. מי אתה שתגיד אם הוא שומר שבת כהלכתה אתה חי איתו (אנונימי)

מי אתה אדון כותב שתגיד אם הוא שומר שבת כהלכתה. גם אם הוא לא דתי ואומר שכן.
לפחות הוא כן ברך. צריך לקחת את החיובי בכל דבר. ולא לגרום לשנאת אחים.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

30. שתוק!! כבר!!! (מקדש שם שמיים ברבים)

עדיף לאט לאט מאשר פלצן שאוכל את הלב על כל שוגג

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

31. שימו לב! (ש)

כל מילה אמת, מבלי לפגוע בזכויות הזמר. עשה מצווה כלשהיא-זכה. ולהיפך....

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

32. ממקום אחר (תחשוב שוב)

מי שנולד בעולם חילוני לא נכון להשוות לאדם שגדל בעולם ערכים דתי. עומר אדם בא מעולם חילוני ויש לו ניסיונות מטורפים של עבודה בשבת תמורת סכומי כסף שאולי אני עושה בחמש שנים. בנקודה הזאת הוא ראוי להערכה גדולה מאד, והוא גאה ביהדות ובערכי המסורת ובדור של היום, זה לא מובן מאליו בכלל. האם זאת תרבות דתית? הוא לא ישי ריבו ובטח לא יונתן רזאל, התרבות שלו היא של צעירים חילונים. השיח היום מורכב וראוי להביא את המורכבות לנוער. הם יכולים להבין את זה. וכן, שאפו לעומר.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

33. זה שבן אדם מקדש שם שמיים לא אומר שהוא חי כולו לשם שמיים (יהודי)

ולא אומר שההוםעה שלו מקודשת
ולא ראוי לשפוט מצוות ועבירות של אנשים אחרים
אבל זכותך וחובתך לומר שהופעה כזו אינה מתאימה לאנשים דתיים
אכן לא הייתי רוצה שילדיי ילכו לשם
אבל כל אדם מודדים אותו ממקומו הוא

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

34. ההופעה לא, אבל הזמר כן כי הוא מבית חילוני. אך ברור שדתיים לא צריכים ללכת לזה (דוד )

כל מקום של הוללות אצל חילונים, בפרט כשיש שם בני נוער-זה מקום של פריצות וכו וכו. הדברים ידועים לכל בר דעת.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

35. עוד אחד שחושב שהמציא את הדת (מיכאל)

יש זרם חדש ועצום שגדל מיום ליום של מסורתיים שעומד להביא את הקדושה האמונה והמשיח בקרוב
תתעורר קם דור חדש

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

36. אלי קפלן? (לא מכיר)

כתיבה שטחית ולא מנומקת. ניסוח גרוע של ילד בן 6 בחיידר.
כשאומרים לדון כל אדם לכף זכות במקרה הזה צריך לדעת מי הבן אדם מאיזה רקע הוא בא..... וגם ציבור של 50000 איש צריך לדון לכף זכות. אם הוא מצהיר בחברה שבא הוא חי שהוא לא מופיע בשבת צריך להיות לזה משמעות רבה בעיניך. אתה מכיר את המושג "מחלל שבת בפרהסיה" ומה המשמעות שלה. למה זה צריך לעניין אותך אם הוא שומר שבת כהלכתה? מי שומר שבת כהלכתה? אתה שומר שבת כהלכתה? הרב שטיינרג שומר שבת כהלכתה? הרב ברלנדר שומר שבת כהלכתה?
כש 50000 איש בסביבתו עונים אמן. אני מאמין שלפחות 30000 ידעו על מה הם עונים אמן. אני מאמין שרבים אחרים יבינו וידעו בעתיד הקרוב. אני בטוח שיש בניהם נשים חילוניות שמדליקות נרות שבת. הרבי מלובביץ קבע שכל אישה ובת מדליקות נרות שבת! למה? הרי יש הרבה חילוניות גמורות! כי הרבי מלובביץ מבין מה שאנחנו לא נבין לעולם.
לפני כ 25 שנה היה לי חבר חילוני. פתאום, כל פעם שהיה שותה או אוכל משהו היה שם יד על הראש ומברך ורק אח"כ אוכל ושותה. היום הוא דתי ,שומר שבת קובע עיתים לתורה . ואפילו הזמין אותי לסיום השס.
אתה יכול לדעת מה יקרה לאותו צעיר בלי כיפה שענה אמן בהופעה של עומר אדם???

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

37. הפכתם אותו לחרדי (דן)

אל תשכחו הוא זמר חילוני שמכבד את המסורת
שומר שבת ויש לו הרבה זכויות בזכות זה אבל מפה ועד לעשות על זה ביקורת הגזמתם!!!!!

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

38. מה קורה??? (אשה)

המון טעויות כתיב. תעשו הגהה. זה לא מקצועי!

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

39. במקום לסנגר אתה מקטרג.... גועל נפש (מקטרג בתגלמותו)

הקידוש השם הוא שייש שם ציבור חילוני גמור
ולאנשים שלא שמעו ברכה מעולם או נמצאים במקום כזה
לשמוע אותו מברך
זה קידוש השם גמור
אז כדאי שתעשה חשבון נפששש

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

40. עומר אדם (מוטי שטסל)

ברור ,זה כמו שעוים הפגנה בעד מסיבות סמים

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

41. זאת לא הופעה לבחורי ישיבות (כתבה הזויה. כתב קטנוני וצדקן)

מה בדיוק ציפית?? לא הבנתי

חשבת שאתה הולך להופעה של אברהם פריד והציבור קדוש מבטן???
זאת הופעה של עומר אדם והכול ידוע מראש.
אז כן אם הייתה שם ברכת שהכול וכל הקבל ענה אמן אני מקנאה בזכויות שלו.

יאללה כתבה הזויה.
תורידו אותה

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

42. תגיד את האמת (אתה רב???)

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

43. כל הכבוד לעומר אדם (אורטל)

למה??
למה כל הזמן האנטיות והחוסר פירגון. כל הכבוד לעומר אדם. עשה מעבר לכל זמר אחר. בן אדם מצליח , למה תמיד עש את אלא שלא יודעים לפרגן ונותנים ליצר הקנאה להשתלט עליהם. הסר קנאת אדם מליבנו. ממש חבל שלא יודעים להגיד כל הכבוד.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

44. וואי, מזמן לא שמעתי גישה כל כך ילדותית למציאות. תתעורר על עצמך. (עינת)

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

45. בגלל אנשים כמוך אנשים רק מתרחקים מהדת. בושה לפרסם כתבה מטומטמת כזאת (יוסי)

במקום לחבק ולעודד עושים ההיפך

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

46. כותב פסימי (סיסי)

הכתבה שלך לדעתי לא משקפת את עומר אדם, אינך שופט ולא בורא עולם, וכן יש אנשים שהתיקון להם בעולם הוא להיות בעולם חילוני ולטפטף כמה טיפות דת לחילוניים. מי שמך לשפוט אותו על הקהל שבא אליו, אולי הוא יכתוב על הכרטיס, הגעה בלבוש צנוע??.!! באיזה סרט אתה נמצא?

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

47. זה נכון (שירה)

עם כל הראש הפתוח של חלקכם..
עזבו, את הצורה בה זה נכתב,
עזבו את עין ממנה מגיעה ההסתכלות..
בא ניכנס לנשמות הטהורות הרחוקות והקרובות כאחד..
נכון, זה לא פשוט לשמוע ברכת שהכל עם 50 אלף אנשים ולחשוב שזה עדיין לא קידוש השם..
אבל בורא עולם לא צריך 50 אלף אמנים במקום של פריצות, בורא עולם לא צריך צומי להזכירכם..
בורא עולם מבקש את הקיום מצוות בחדר סגור שאין מי יענה אמן ולבקדושה מאשר הפריצות הזאת..
זה הכח של היצר הרע, לבלבל אותנו שנחשוב שזה הדרך..
ועל זה נאמר נבל ברשות התורה!
בתפילה שיחזיר השם את כל עמו טליו לנצח אמן!

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

48. שמעתי עליו רק דברים טובים (יאיר)

עד שהגיע זה עם עין רעה, ומקלקל. גם אני לא אשלח את ילדיי לשם, אבל לפחות יש משהו כן ערכי וכן מסורתי באיש הזה. תלמד מהי עין רעה מפרשת בלעם שקראנו השבוע שעבר, ותראה כמה זה הרסני וקשה. רבי נחמן כותב ועוד מעט ואין רשע והתבוננת על מקומו ואיננו. תראה את המעט שבו הוא עושה טוב, ובשלב הבא יהיה צדיק.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

49. קנאי (יוני)

כאילו רק על הרע אתה מסתכל,די עם הרוע הזה הוא פאקינג בירך מול 50,000,ועומר שומר שבת.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

50. תתגבר על מידותיך זה לא בא מצדקות אלא מעין צרה (עין טובה)

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

51. כשאין לך מה לומר תשתוק ! (עירד)

מאיפה החוצפה לבקר מופע שלא היית בו ?
למה כל מי שקצת מתחזק באופן ישיר מסומן בתקשורת כעבריין ?
וגם אם רק במופע הו שמר על המצוות הטלו
הרי לא כל יום אלוהים מזכיר לך כמה אהבה יש סביבך
אז הוא הרגיש צורך להודות על כך כל רגע
מה הבעיה עם זה ?
כתב יקר
בגלל אנשים כמוך העולם הזה נראה ככה
אלים ומאיים
יותר מדי ביקורת שלילית על כלום עם חוצפה בפוזה וכל זה בשביל כמה שקלים עלובים
כשאין לך מה לומר תשתוק !

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

52. לראות את חצי הכוס המלאה (ישראל)

אין על עומר אדם

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

53. עדיף מעט מבכלל לא (בא נגיד תודה שעשה את זה )

עומר אדם אתה עושה בכול זמן קידוש ה אשרייך עוד לא היה זמר כמוך בכול תולדות ישראל

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

54. במקום שיש חילול השם חובה למחות (מיכאל)

כל הכבוד לרב ....

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

55. כף זכות (שמעון )

כאחד שגדל כחילוני עם קהל כזה וחזר בתשובה אני חושב שעומר בדרך הנכונה לשמירת תורה ומצוות לאחד שהגיע למעמד הזה ועם ניסיון כזה גדול. אחד שלא גדל כל בית של תורה אני אומר לו כול הכבוד אשריך תמשיך להתחזק ולחזק .עצם העובדה שהרבה מתעסקים עם ההתתחזקות שלו זה כבר קידוש השם!!!

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

56. קשוט עצמך תחילה (אור)

מי שמך לשפוט אנשים ככה ולחרוץ האם הם מקדשים שם שמיים או לא.

כרגע מה שעשית זה בעיקר לדבר סרה על אחד

מאחיך.

מאוכזב מהכתבה ומהאתר שאישר את העלאתה

כאילו הפילוג לא גדול דיו, במקום להוסיף עצים

למדורה, תתמקד בלמצוא מקורות מים לכבותה

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

57. קידוש השם.... (משה)

, אני לא בטוח שהיום באמת קיים דבר כזה שנקרא קידוש השם. זו רק סיסמה, אנשים משתמשים בה כתחליף ל עממיות, ישראליזם. לפני שאתה מגיע עם רעיונות כל כך נחרצים, כדאי שתבדוק לי בעצמך אם אתה בכלל מבין למה אתה מתכוון כשאתה אומר קידוש השם. המושג הזה הפך להיות כל כך כללי שהוא איבד ממזמן את המשמעות שלו.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

58. שטיות (שאולי לביא)

מי שכתב את הכתבה לא מבין מה זה קידוש השם זה הדבר הכי גדול שניתן לעשות ברגע שהוא בירך בפרסיה לעיני 50000 אלף איש הוא עשה את הדבר המושלם כדי לעשות קירוב לבבות ולעיני לפחות חצי אנשים שלא הכי מחוברים לדת ולתת להם לענות אמן על ברכה זה קידוש ה אמיתי עומר אדם כול הכבוד אלוף תמשיך ככה

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

59. מסכים עם כל מילה (אליהו, ניו יורק)

לא פלא שיש אחוז כל כך גבוה של חוזרים בשאלה בציבור הדתי לאומי.
יפה שהזמר המדובר מקפיד לא להופיע בשבת, אבל זה בוודאי אינו נותן לו היתר להופיע בפריצות נוראית ולשיר שירי עגבים.
על דברים כאלה אמר אלכסנדר ינאי "עושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס".
זמרים כאלה מסכנים את היהדות וגורמים לנשירה ולעקירת תורה.

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

60. ללא קשר לשם (אילנה )

תפסיקו לעשות מהיצור הזה זמר. שירים מטומטמים, קול מגעיל, איכס. הוא, נסרין קדרי, ועוד כמהנאהבלים כמו דורון מירן. ירבי, מה קרה לטעם המוסיקלי של אנשים? כל כך נמוך! בטוח כל אלו אואים את הכלה מאיסטנבול. עם הספר, חחחחחחחחחח

דווח על תגובה לא ראויה
19.07.2019

61. חחחחחח (אנר)

כתבה מיותרת לחלוטין

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

62. האיש קנאי וממורמר (קארין)

האם להיות אדם מאמין זה רק בדרך 1?
מה הקשר בכלל מה שאתה אומר? טוען ומציג
אתה אדם קנאי וממורמר.
עומר כולו לב
אנשים רעים

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

63. כל הכבוד לו (ניסים ביטון)

לא כולם דתיים. אז לא שומר שבת כהלכתה? מה קרה? אז לא שומר נגיעה?
לפחות מאמין ולא מופיע בשבת. כמו רוב המסורתיים

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

64. 2 התגובות האחרונות מראות איזה אנשים מאזיני זמר התועבות (שמעון, לוס אנגלס)

מגיבים בשבת ומתלוננים על דברי האמת של הרב. מחלל שבת נחשב מומר לתורה כולה! אדם המחטיא את הרבים "אין מספיקין בידו לעשות תשובה".
זה שבירך זה יפה, אבל אם אינו שומר מצוות וחי עם נידות ללא נישואין אין לו תקנה

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

65. כחילוני מסכים עם כל מילה (יואב)

בגלל תופעות כאלו אנשים רואים את הדתיים כצבועים. אדם שמאמין צריך ללכת עם האמונה עד הסוף ולשמור מצוות.
לא פלא שיש בציבור הדתי לאומי, והמסורתי דתי כל כך הרבה בעיות ונשירה עצומה

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

66. צודק, מורידים את הדת לשפל (מאיר, לוס אנגלס)

לא יתכן שזמר שמחטיא את הרבים, שר במצעדי התועבה של הסוטים, חי עם אישה ללא נישואין, ואין צורך לומר שאינו מקיים יחסי אישות על פי ההלכה.
ולא די בכך, ששר שירי עגבים, מחטיא את הרבים וגורם לאנשי שלומנו לחשוב שמותר לחטוא.
הגיע הזמר לומר את האמת, ישר כוח לרב.
אם זאת יש לומר שאם הזמר ישוב בתשובה מלאה ויפסיק להחטיא את הרבים מצווה לקבלו והוא יחשב לצדיק אמיתי.

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

67. המגיבים שתומכים בזמר עוקרים תורה מישראל ונותנים יד להכשרת השרץ (מאיר לוס אנגלס)

הזמר חוטא ומחטיא. ובוודאי שאינו מקדש שם שמיים. אדם כזה בוודאי שאינו צדיק ואינו דתי או מאמין. עד שישוב בתשובה שלמה אין לקבלו וחובה להתריע מהפריצות הנוראה והפגיעה בתורתינו הקדושה.
מחזק מאוד את הרב האמיץ

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

68. במקום שיש חילול השם אין נותנים כבוד לרב (יוסי, יוטה)

קל וחומר לזמר ששר שירי תועבה ואינו שומר מצוות. כל הכבוד לרב

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

69. עומר אדם (קיקי)

מה רע שהזמר איש מאמין לא חייב להיות דתי איש איש באמונתו יחייה מה הכתבה הארוכה והעוינת הזאת

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

70. בוא6 נודה על האמת...אתם מקנאים בחילונים (י6)

חילוני אחד בירך שהכל וכולכם קוצים כאילו הוא התחתן עם ביתו של אדמור...
הייתם רוצים את החיים החילוניים אבל אמרו לכם שאלוהים יהרוג אתכם...הייתי שם...ברחתי משם...מבטיח לכם לא קורה כלום.
*נכתב בשבת

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

71. חוסר פירגון (מירי)

עומר אדם אינו רב ולא מתיימר להיות מוביל דיעה או מנהיג פוליטי.עומר זמר עם לב ונשמה שעשה שינוי אדיר בקרב בני הנוער והוא אכן מושא להערצה. הוא אינו מתערבב עם אנשים לא חיוביים והוא לא מפסיק לשבח את הקבל שלו ולהודות להם. חילק צמיגים עם מסר על לשון הרע מה שאף מנהיג דתי לא עשה לפניו. שר שירי תודה לבורא עולם אינו עובד בשבת וצנוע. תורם אינסוף כרטיסים לעמותות לילדים חולים . לא נמצא במצבים מביכים כמו זמרים אחרים ששמענו לאחרונה ובטח אינו מנצל מעריצות. אז אל תחפש אותו אם הקהל שלו רוקד יחד תסתכל על המנהיגים הדתיים שהם לא עושים חצי ממנו.תפרגן לו על מי שהוא ועל הקהל המופתי שבא אליו למופעים ואני הייתי בפארק הירקון והכל התנהל מדהים. הוא אכן עושה מהפכה של שמחה ואני מצדיעה לו.

דווח על תגובה לא ראויה
20.07.2019

72. פח. (ניסים)

זמר פח.
בן אדם פח.
לא מבין את אלה שרצים לשמוע אדם שמקרקר כמו תרנגול נגוע.
זמר פח כבר אמרתי!

דווח על תגובה לא ראויה
21.07.2019

73. ל70 (אבנר)

אין דבר כזה איש באמונתו יחיה. זה המצאה של חילונים וכופרים שרוצים להצדיק את חיי ההפקרות שלהם והתאוות.
להיפך, אם כל אחד יעשה מה שנראה לו ויטען שכך הוא מקיים מצוות תהיה אנרכיה, הדת תתפורר והעם היהודי יתבולל ויעלם. איש לא יוכל לחיות אם האחר, כי כל אחד יפרש את הכתוב אחרת.
על דברים כאלו גדולי ישראל אמרו דברים קשים מאוד.
הפסוק האמיתי הוא "צדיק באמונתו יחיה".

מעבר לכך מי שמאמין בתורה שנתן ה לישראל בהר סיני אמור להאמין במה שרשום בה ולקיים את הכתוב. אדם שמאמין ועובר על התורה יתבע על כך קשות למעלה.
האתאיסט לפחות יוכל לטעון לאונס בדעות.

דווח על תגובה לא ראויה
21.07.2019

74. ל72 (ניתאי)

לא אוהב את הזמר, וחושב שיש להוקיעו כמחטיא הרבים ולמחות בפניו, אבל עדיין אין זה מתיר התבטאויות כאלה. יש להקפיד על לשון הרע, גם על חוטא. למרות שמעיקר הדין אין איסור, בימינו חייבים לקפיד לפנים משורת הדין כדי לא ליצור חילול השם

דווח על תגובה לא ראויה
21.07.2019

75. ל71 (חיים)

זה ששר שירי תודה לקב"ה ולא עובד בשבת אינו מתיר לו לעבור עבירות. להיפך, אדם כזה צריך להקפיד הרבה יותר כדי לא ליצור מצג שווא ומראית עין.
אדם כזה תורם במודע או שלא במודע לעקירת התורה וחילול שם שמיים. דבר שאין עליו כפרה.
לכי תדעי כמה איסורים הוא גורם לאנשים לעבור. גורם לאנשים להכשל בעבירות חמורות של בינו ובינה.
הוא בוודאי אינו שומר שבת כהלכתה, אינו חי חיי אישות על פי ההלכה, ושר שירי עגבים. דבר שחז"ל דיברו עליו בצורה קשה ביותר.
והכי גרוע הוא שר במצעדי תועבה.

אחד כזה אף על פי שיש לו מצוות ומעשים טובים אין לו חלק בתורת משה.
כמובן שאם ישוב בתשובה יהפוך לצדיק גדול וכל עבירותיו יהפכו לזכויות.

דווח על תגובה לא ראויה
21.07.2019

76. ככה זה עם ערסים. עושים מעשי זמרי ודורשים שכר כפנחס (אליהו)

העיקר שלא מופיע בשבת ואוכל כשר. מעניין אם שומר שבת כהלכתה ומקפיד על צניעות?

דווח על תגובה לא ראויה
21.07.2019

77. זה כן קידוש ה (מנשה)

דווקא זה שהוא מבית לא דתי והוא עושה את זה בגלל שהוא חושב שזה נכון זה קידוש ה

דווח על תגובה לא ראויה
21.07.2019

78. עומר אדם קוקסינל (טוביה)

עומר אדם בעיני הוא גוש צואה שהצמיח רגליים קצרות!
אין לו שום קול או חן.
אבל הוא משתייך למשפחת גנרלים ואפילו אהוד ברח (הגנרל הידוע) עשה לו סרטון מחווה.
גם הקופה עדן בן זקן משתייכת למשפחת מקורבים למערכת הביטחון, ועוד הרבה מסריחים צעירים מתחרויות ריאליטי מבויימות. (כוכב נולד וכו'...)
ולא במקרה.
כל אליטה בארץ משתלטת על תחום אחד או יותר.
והללו קיבלו להצמיח כוכבי תרבות צואתיים מהלכים.

דווח על תגובה לא ראויה
21.07.2019

79. מה הבעיה? זו גישה מיזרחית טיפיקלית, הרבה רעש והכל חלול, (ברכה על כוס מים) בימיינו בכדי להיות פופולרי אצל חוגי הביבונים העילגים, עושים כבוד (כביכול (היתדרדרנו גם בתחום הדת)

דווח על תגובה לא ראויה
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני (במרכז) עם יגאל דילמוני (מימין) ושילה אדלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אלו המועמדים המובילים לראשות מועצת יש"ע

קרא עוד