האונס הכפול

כל עם ישראל יודע שהיה כאן אונס אכזרי על ידי מחבל. האם גורם משטרתי יכול להכנס לנבכי נפשו של הרוצח ולהחליט שזה על רקע פלילי? הרב יוסף אלנקווה חושב שלא, ושזה כבר אונס נוסף

חדשות כיפה הרב יוסף אלנקווה 18/06/19 17:58 טו בסיון התשעט

האונס הכפול
האונס הכפול, צילום: shutterstock

עם ישראל כאב מאוד, וכואב את האונס של המחבל הערבי ושותפיו לפשע השנאה. וכולם מתפללים לרפואה הילדה שלומה ושלום משפחתה. מה משפט המחבל האנס ושאר חבריו המחבלים, כדאי לראות ולהתבונן מה אומר עם ישראל על משפטו. היום מתחיל האונס השני.

הילדה פותתה במשך חודשים הילדה נגררה נחטפה נאסרה ועונתה. גורם בכיר במשטרה מכריז קבל עם ועולם שכנראה הרקע הוא פלילי. לא לאומני פלילי. כנראה .ואני מזועזע.

אני ממליץ מאוד לקרוא את דברי היטב וחשוב שהציבור ידע אותם. רבים רבים לא יודעים את מה שאספר כאן. 28 שנים גרנו בגוש קטיף היינו בקשרים טובים עם ראשי הצבא והמשטרה. ולצערי פעמים רבות נאלצתי להלחם בחוקרי המשטרה. כרב וראש החברא קדישא בכל פיגוע שהיה בו הרוג או הרוגה שלא נדע עוד לעולם המשטרה דרשה נתיחת הגופה בטיעון שמא חברות הביטוח יטענו שההרוג קיבל ארוע מוחי דקה לפני ההרג. לחמתי כאריה עם חברי הגענו לבתי משפט בכל הערכאות לחמתי נגד דר היס באבו כביר וברוך השם, מעולם לא אפשרנו נתיחה זולת בדיקה חיצונית.

או אז נתוודעתי לכך שאלמנות יתומים הורים שכולים ופצועים אינם בעלי זכויות מקבילות לנפגעים מצהל שלא יהיו לעולם. הקמנו את אגודת אבנט לסייע למשפחות ובמשך שנה תמימה כתבתי חוק לנפגעי הטרור עברתי בין כל חברי הכנסת ולשמחתי הרב חנן פורת זכרונו לברכה העלה את הצעת החוק
והושוו הזכויות.

ואז בכל פיגוע כמעט היה חוקר או בכיר משטרתי אף פעם ללא שם טוען שאולי זה לא פיגוע לאומני אלא תאונת הדרכים. "מקור משטרתי בכיר" מי אתה? תזדהה! כל עם ישראל יודע שהיה כאן אונס אכזרי על ידי מחבל אתה נכנסת לנבכי הנפש של הרוצח נפשות  והחלטת שזה על רקע פלילי? בעל מחשבות אתה? קורא לבבות אתה? כן זהו האונס השני. לפצוע לחבול בנפשה ולומר שהמחבל הרוצח השפל האונס וחבריו עשו זאת על רקע פלילי.

הגיע הזמן להפקיע מחוקרי המשטרה את ההחלטה הגורלית אם זה פלילי או לאומני. הרי אפילו אם יש ספק אם זה רק פלילי רק לאומני או גם וגם מי אתה הגורם המשטרתי הבכיר עלום השם, החורץ גורלה של ילדה בת שבע לפי סברותיך?

שיהיה ברור, זה הבדל שמים וארץ אם הפיגוע הזה שבנס לא הסתיים ברצח גוף הוא לאומני או פלילי. גם לגבי שיקום הילדה זכויותיה והפיצוי שישולם לה ולמשפחתה ולהבדיל, בין הטהור לטמא, מה יהא ענשו.

מקור משטרתי בכיר עלום שם, זכור, יש כללים, ספק נפשות - להחמיר. שלא ישמע עוד שום שוד ושבר בעם ישראל ותתקיים בנו הנבואה של זכריה הנביא: כה אמר ה' .. עוד יישבו זקנים וזקנות ברחובות ירושלים ואיש משענתו בידו מרוב ימים ורחובות העיר ימלאו ילדים וילדות משחקים ברחובותיה.