אזרחים סוג ב' תומכי הרפורמה, עשו מה שמצופה מכם - הרכינו ראש אל מול השלטון האמיתי

הדיבורים על עצירת השינויים במערכת המשפטית מוכיחים שאין שום משמעות לפתק ששמתם בקלפי. מצביעי הימין צריכים להפנים את זה, המדינה לא שייכת לכם במידה שווה, והגיע הזמן שתרכינו את הראש ותודו על הזכות להתגורר כאן ותו לא

מאיר כהן מאיר כהן, חדשות כיפה 27/03/23 12:31 ה בניסן התשפג

תומכי הרפורמה, עשו מה שמצופה מכם - הרכינו ראש אל מול השלטון האמיתי
הפגנת מתנגדי הרפורמה, הלילה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

תומכי הרפורמה המשפטית, הגיע הזמן שתפנימו, הפסדתם את המערכה. להיכנע זאת האופציה היחידה והטובה ביותר, לנסות לנצח בכל מצב זה להחמיר את המצב עוד יותר. הגיע הזמן לעצור את הרפורמה, לגנוז אותה, לכתוש אותה ולהחזיר אותה למקום ממנו באה. אפשר להעביר את שנות השלטון הנותרות בניוטרל, מפגרה לפגרה. 

הגיע הזמן להודות - המדינה לא שייכת לכולם במידה שווה

שחררו, קפלו, הכירו בנחיתותכם. מותר לכם שראש הממשלה שבחרתם ינאם בכותל בימים ממלכתיים ויקשקש על איראן סוריה וחיזבאללה וחס וחלילה בנושאים קרדינליים. שר המשפטים ימליץ על חנינות לנשיא ורפורמות שישאיר למשרד עליה והקליטה, שר הביטחון יצטלם עם מתגייסים וייטע עצים בגושי ההתיישבות, המשמעת בצבא לא מוטלת לפתחו בכלל. שר החקלאות יטעם בטטות ורודות שגודלו בערבה והשר לבטחון לאומי יצטלם עם עוד תחנת משטרה חדשה שקמה באיזה יישוב לא מוכר ובשום פנים אופן לא יורה למשטרה שתחת אחריותו לנקוט במהלך נוקשה.

זה המקסימום שמותר לשלטון ימין בישראל. עשו מה שמצופה מכם, להיות כפופים לשלטון האמיתי האליטיסטי. 

הדיונים בוועדת חוקה, אמש

הדיונים בוועדת חוקה  צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הם חזקים יותר מכם, נחושים יותר והניצחון שלהם יותר מפחיד מהניצחון שלכם. החל מהבוקר הסתובבו ברחוב בראש שפוף כיאה ל"סוג ב'", היו מוכנים לקבל את הכאפה הבאה מהבריון התורן. כולנו גרים במדינה הזאת, אבל היא לא של כולם במידה שווה, גם לא חמישים חמישים. אולי עשר תשעים. קפלו את הכל, הכירו בכלום שאתם ובאפרטהייד הסמוי ששורר כאן, ותשקוט הארץ.

יש כאן חבורה אליטיסטית ששולטת ויש לה חוקים אחרים

אל תרדו מהארץ. אין לאן, אין למה ולמי יש כח? המשיכו להתמוגג מהנס ולשחק את המשחק של בית לאומי לעם היהודי, המשיכו לספר לעצמכם על חזון העצמות היבשות והארץ השוממה שפורחת ומשגשגת. המשיכו גם להתנפח מגאווה על עגבניות השרי, הדיסק און קי והסטארט אפ ניישן -  כי זה מה שיש ומותר לכם לטפוח לאלה שלמעלה על הכתף.

כאזרחים בשלטון האפרטהייד הסמוי יש לכם זכויות מינימום. אתם אמנם יכולים פעם בארבע שנים (או בחצי שנה) לקבוע מי יישב בראש השולחן וסביבו. אבל זהו. משם זה כבר לא שלכם. יש כאן חבורה אחרת ששולטת ויש לה חוקים אחרים, לריב איתה זה חסר טעם.

בשביל לשלוט לא צריך רק לנצח בבחירות. צריך גם לדעת לשלוט ולימין אסור

בשביל לשלוט לא צריך רק לנצח בבחירות. צריך גם לדעת לשלוט, וצריך גם עם, וכרגע אנחנו בלי עם ובלי שום דבר. האחריות הלאומית היום כוללת הורדת האף והודיה לאדוני הארץ על הזכות לקבל את הליטוף העוצמתי לתוך הלחי, כמו העבריין בכביש שמסמן לך באצבע השמנה שלו אצבע משולשת, חוסם אותך וגם מוריד לך איזה אחת יפה לפנים, ואתה כמו איש עם אחריות אישית בוחר להוריד את הראש ולהמשיך הלאה כי יש בבית אישה וילדים- אין ספק - דברים חשובים יותר. 

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

דמוקרטיה אמיתית לא באמת מגיעה לנו

קפלן את החוקים והחזירו את המצב הדמוקרטי שהיה עד היום לקדמותו. שום שינוי מימין לא יהיה כאן - אסור לכם, אחרי שתכירו במצב העניינים החדש תבינו שאין בהם צורך, מבטיח, יהיה לכם פשוט יותר. יש מורמים מעם ויש מרומים מעם. אתם האחרונים ברשימה. 

תגידו תודה שהרשו לכם לכם לגור כאן. שהעלו אתכם במטוסים למעברות ונתנו לכם שירותי בריאות וחינוך. תגידו תודה על הזכות להיות שווים כמו כולם: להישחט כאן, לממן כאן, ולהקיז את את הדם והנפש בסמטאות בכפרים עלומים, סתמו את האף ואת הפה. תנשמו עמוק ותפנימו - אתם סוג ב'. זה באמת יקל עליכם. זכינו לחיות במדינה היהודית עם המגף הליברלי על הצוואר כי דמוקרטיה אמתית זה לא משהו שמגיע לנו. לא משנה מאיזה פוזיציה אתם רואים את הדמוקרטיה. היא לא בשבילכם. בורים.  עם שלא יודע לדבר, עם שלא יודע להכיל, עם שלא יודע לומר מה הוא רוצה. זה הזמן לסיים את הסאגה. ולקפל.