טור דעה שבת חזון , באין חזון

ערב תשעה באב, חובתנו לחפש את באמת את האמת שלנו . לומר מה שאנו מאמינים בו, ולייצר מנהיגות אמתית ואמינה, שרואה את הטוב, ורוצה טוב.  רק כך נוביל לנחמה, לטוב לעם, ואפילו לטוב לפוליטיקאים

חדשות כיפה רמי סדן 16/07/21 15:49 ז באב התשפא

שבת חזון , באין חזון
מליאת הכנסת, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

מחקר עדכני מוכיח שאנו נחשפים מדי יום ל 4000 פרסומות. בשלטי - חוצות , דרך העיתון והנייד, ועד פרסומות על הרצפה בסופר השכונתי. ועדיין , פרסומאי ותיק שכמוני, הופתע השבוע מפרסומת , בזו הלשון: " החלפת פה מלא ביום אחד".
 
וואווו, חשבתי לעצמי, איזה כיף היה זה אם אפשר היה להחזיר ולהחליף פה שנון וחריף ,ביום אחד. נכון, מדובר בפרסומת זולה לרפואת- שיניים, בהבטחה שלמיטב ידיעתי, אי- אפשר לקיימה ולגמור לטפל ב" פה מלא" תוך יום. 

אם היה דבר כזה, היה צריך להזמין את הרופא הגאון גם למשכן הכנסת. לנסות להחליף לפחות 1/2 פה , לכל המלהגים, מפזרי הבטחות השווא, ומומחי ה " פילי-בסטר" , שחגגו השבוע. עצוב לאחרונה בכנסת, ולא משנה מאיזה צד אתה. הכאוס שולט. החוקים תקועים. חולי סל - התרופות מתים עד שיאושר תקציבם, ונדמה שכמעט לאיש לא אכפת. 

חברי הכנסת עבדו השבוע לילות שלמים. משכו זמן. נדמה ונראה היה שהם לא יודעים למה ועל - מה. מלחמת הכל בכל. אין שום יעד באופק, אין פתרון רציני לקורונה שחוזרת אלינו, ומי שאמורים להיות המנהיגים שלנו, עסוקים בעיקר ב "יכה יוסי את יוסי". הקואליציה תראה לאופוזיציה. האופוזיציה תראה לקואליציה. הבעיה המרכזית , שהעם לא רואה שום עתיד ברור. אין עתיד. יש רק מלחמות- סרק על מי ישב באיזו ועדה, ומי יראה למי.

די חכ"ים, די. להפסיק לריב, יש לכולם. 
הגיע העת שתעסקו קצת בעם, ובייחוד בהבטחות שנתתם לו. 
בשבת חזון , אולי אנו נטולי- חזון , כי הבסיס היסודי שנקרא בפרשה זו :"ככל הי(ו)צא מפיו- יעשה "ו" מוצא שפתיך תשמור - ועשית" נעלמו ונאלמו.

לא במקרה במסורת ההלכה שלנו צריך רב וחכם בשביל " התרת נדרים". כדי לבנות בנין חייבים יסודות ברורים ומוצקים. כדי לבנות ולהנהיג עם צריך יסודות של " אמת בפרסום ובדיבור".

ערב תשעה באב, חובתנו לחפש את באמת את האמת שלנו . לומר מה שאנו מאמינים בו, ולייצר מנהיגות אמתית ואמינה, שרואה את הטוב, ורוצה טוב.  רק כך נוביל לנחמה, לטוב לעם, ואפילו לטוב לפוליטיקאים. 

שמעתם חכ"ים ? ערב תשעה באב, תחשבו על זה

ד"ר רמי סדן, אסטרטג תקשורת, יועץ לשעבר לראש- הממשלה נתניהו ולרבנים הראשיים

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן