להחרים את ערוצי התקשורת. כאן ועכשיו.

כולנו צורכים סדנאות  קואוצ'ינג, חשיבה חיובית, העצמה אישית. מוציאים על זה כסף ומשקיעים בזה זמן. למה לנו לקלקל את כל מה שאנחנו לומדים בסדנאות, בצפייה אחת של חדשות בערוצים 11,12,13?

חדשות כיפה רבקה שמעון 14/05/21 09:27 ג בסיון התשפא

להחרים את ערוצי התקשורת. כאן ועכשיו.
צילום: חדשות 13

עם כל מה שעובר עלינו פה במדינתנו הקטנטונת, ותכף נסביר למה היא הצטמקה, למה, בעצם ,אנחנו עדין צופים בערוצי כאן 12, 11, או 13?

למעשה, כבר הרהרתי בכך בשנה החולפת. כולנו צורכים סדנאות  קואוצ'ינג, חשיבה חיובית, העצמה אישית. מוציאים על זה כסף ומשקיעים בזה זמן. למה לנו לקלקל את כל מה שאנחנו לומדים בסדנאות, בצפייה אחת של חדשות ערוץ 12? ניסיתי לעבור ל13, או ל 11, אבל ראיתי שגם שם המראיין מנסה לשכנע את המרואיין ברעיונותיו השליליים.

בכלל, אני שואלת את עצמי, האם שדרני הערוצים דנן שמחים שהם גרים במדינת ישראל? תולים דגל ביום העצמאות, או שהם חוגגים את הנאכבה?

ולמה התכווצה מדינתנו? כי במשך שנים פמפמו לנו, ערוצי התשקורת, עושים יד אחת עם מפלגות שמאל, פמפמו לנו שאנחנו כובשים, סליחה שניצחנו ,במלחמה שלא התחלנו. לאחרונה ניסה מראיין מערוץ 13 או 11 לשכנע מנהל ישיבה ביפו שלמעשה הוא גוזל בתים של ערבים ודנה וויס הפכה ליועצת של כוכבי בענייני עזה.

חבר'ה, בינינו, הם הפכו למסיתים. כן, כן, השדרנים. הם נותנים רוח גבית לטרור , הם מעוותים את התמונה, הם מרחמים על הפושעים ומתעלמים ממה שעובר באמת על עם ישראל.

הם לא גרים בלוד, גם לא באשקלון. הם לא בשדרות ולא בנתיבות. הם חיים בבועת עצמם ולמה אנחנו אמורים לסבסד להם את מסרי ההסתה שהם מסיתים את האויב הערבי נגדנו?

הרי אנחנו הרוב, למה אנחנו נותנים להם גיבוי?