אנרכיה תפרק לנו את הבית

מי שתומך באנרכיה בעצם צועק שהוא לא בעל הבית, אלא סתם פושע שעבר באזור, בדיוק כמו המחבלים הערבים שעושים זאת והמיליונים התומכים בהם

אסף פאסי אסף פאסי 12/05/21 20:38 א בסיון התשפא

אנרכיה תפרק לנו את הבית
אסף פאסי , צילום: באדיבות המצולם

הלב מבעבע מזעם. ילד נרצח בביתו. מדינה בוערת, חייל נהרג מפגיעת נ"ט, ערבים מבית בוגדים בנו מהפנים. בימים בהם המחבלים הערבים מנסים להרוג בנו, חד משמעית המשטרה והצבא צריכים לבא עימם חשבון. לכלוא לפצוע ואף להרוג מי שמטרתו להזיק לנו.

ומיד אחרי הדברים הברורים הללו הנה עוד דברים ברורים: אין שום גבורה בזריקת אבנים על ערבים. אין שום קטע בלהרביץ לערבי חף מפשע או לשרוף רכב שהבנת שהוא בבעלות ערבית. מי שתומך באנרכיה בעצם צועק שהוא לא בעל הבית, אלא סתם פושע שעבר באזור. בדיוק כמו המחבלים הערבים שעושים זאת והמיליונים התומכים בהם.

אל תתלהבו מבריונים לרגע. אל תעודדו נער מטומטם שמנסה להוכיח את גברותו בזריקת אבן על רכוש של אחר בשל מוצאו. זה גם הזוי ואסור ומסוכן, וגם משהו שיבוא לכם כחרב פיפיות.
כמו ילד שמעודדים אותו להחזיר בגן למי שמרביץ או מאיים. לפרק התנגדויות. ועשרים שנה לאחר מכן שומעים בחדשות שהוא פירק את אשתו.

אנרכיה היא אסון! אסון שעלול לפגוע בכל אחד ואחת מאיתנו. בהווה ובעתיד. אל תתפתו לזעם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן