הרב גדעון פרל על רע"מ: מי שבוגד בערכיו, יבגוד גם בחבריו החדשים

רבה של אלון שבות במסר אחדות: "יש לחזק את עמדתו של בצלאל סמוטריץ הי"ו שהולך בדרך הישר. העמדות העיקשות של פלגי הימין, היא העומדת בעוכרנו"

חדשות כיפה הרב גדעון פרל 04/05/21 12:46 כב באייר התשפא

הרב גדעון פרל על רע"מ: מי שבוגד בערכיו, יבגוד גם בחבריו החדשים
מפלגת רע"מ , צילום: פלאש 90

כל הדיבורים על הסתמכות על שונאי ישראל במציאות המוכחת עד היום, אינם ענין של חילול השם מול מצות קידוש השם.  מי שבוגד בערכיו שלו ( הרע"ם) ומשנה פרצופו ברבים אין שום סיבה שלא יבגוד אחר כך בחבריו החדשים. כבר למודי נסיון אנחנו מימי חגיגות השלום  עם עראפת יש"ו שהביאו עלינו את אוסלו על אלפי קורבנותיו, ל"ע. וכבר למודי נסיון  לאותו ארוע ארור שתמכו בו כל מיני רבנים ששגו בדמיונם וברפיון רוחם בהביאם עלינו את השלום המיוחל... לא נשוב על שגיאות העבר! 

כתב רבנו הרצי"ה זצ"ל בנתיבות א "כי מתוך התורה מתוך נצח ישראל אנו באים אל המדינה ואל הממשלה, ולא מתוך הממשלה שהיא זמנית אל התורה מתוך הנשמה  של תורת ה'.... אנו באים אל כל סידור חיי הגוף הלאומי שלנו בכל אופניהם וצידיהם וכו'... ".

ולכן יש לחזק את עמדתו של בצלאל סמוטריץ הי"ו שהולך בדרך הישר ולא נכנע לפיתויים השונים. העמדות העיקשות של פלגי הימין שלא לאזור מתניים ולשתף פעולה לגיבוש ממשלה הרצויה על רוב העם, מתוך חוסר אמון זה בזה היא העומדת בעוכרנו. שאין זו מידה יהודית אמיתית להתפלג, אלא היסטוריה טרגית שהביאה לעם ישראל חורבן, ויש בכך כפיות טובה כלפי הקב"ה שבחסדו העניק לנו את המדינה, אמנם בדמים מרובים הי"ד, שלא מגיע להם יחס כזה.

אני מצפה, כרבים אחרים, להתעשתות וגילוי אחריות כלפי האומה בשעה זו ולאחד את כל הפלגים למען עמנו וארצנו , וזה יהיה באמת השינוי שאנו מייחלים, בידכם הדבר!