דווקא במדינה יהודית ציפינו שיתנו יחס מועדף לחתונות

במקום להתעסק באכיפה, בהגבלה, בשמירה על מי שנתון בסיכון, לנו זה נראה שמחפשים דרכים קלות להראות "הנה אנחנו עושים" וכך, על הדרך עושים רע לכל הזוגות והמשפחות - מישהו צריך לתת את הדעת על זה!

חדשות כיפה ליזט שבתאי 28/06/20 20:48 ו בתמוז התשפ

דווקא במדינה יהודית ציפינו שיתנו יחס מועדף לחתונות
דחו לימים טובים יותר, צילום: shutterstock

זו פניה למקבלי ההחלטות. פניה לאנשים שאמורים להחליט מה סגור ומה פתוח.  אנחנו מסתכלים על ההחלטה לאשר הפגנות (כי זה זכויות הפרט וזה פוליטיקלי קורקט) והאפשרות להסתובב בחופים, בפאבים, במועדונים ובקניונים (ותראו כמה אנשים מסתובבים בצפיפות ובלי מסיכות ...)  ומקום אחד שיש בו מרחב פתוח ופיקוח מוקפד - הוא סגור.  אנחנו מדברים על אולמות. על האפשרות לעשות חתונות בלי הגבלה.

במקום להתעסק באכיפה, בהגבלה, בשמירה על מי שנתון בסיכון, לנו זה נראה שמחפשים דרכים קלות להראות "הנה אנחנו עושים" וכך, על הדרך עושים רע לכל הזוגות והמשפחות וכמובן גם לכל אולמות האירועים . תהיו אנושיים תסתכלו על משמעות ההחלטות שלכם, לפני שגורמים לצער לחתן וכלה או ביטול חתונה לע"ל , יש הרבה דברים בשרשרת שצריך להגביל ולאכול .

אנחנו הורים לזוגות שהיו אמורים להינשא כבר לפני מס' חודשים ועקב הקורונה נדחתה החתונה לתאריך חדש  לחתונה על כל המשתמע מכך ( אולם, צלם, להקה, תסרוקות, איפור, פרחים, עיצוב, בית מלון, ועוד ) ונקבע תאריך חדש בהתאם להנחיות הממשלה בדבר פתיחת המשק החל מ14.6. 

חשוב לנו לשתף אתכם בעוגמת הנפש הקשה שחוו הזוגות והמשפחות והנזק הכלכלי העצום בעקבות דחיית החתונה.
כי מקריאת חדשות בתקשורת אנו מבינים שיש מחשבות על הורדת מספר המשתתפים בחתונות  מ250 איש, שגם ככה הוא מספר מוזמנים נמוך מאוד מתוכנית הממשלה המקורית לפתיחת חתונות ללא הגבלה ומאוד קשה ליישום מול אולמות האירועים.
הדבר הזה מדיר שינה מעיננו ומהזוגות שגם ככה סבלו מעל ומעבר ועברו טראומה בסיבוב הראשון , וכמה דמעות נשפכו בגלל זה וכמה זוגות נפרדו בגלל זה...  ואיך זה פוגם בכל השמחה סביב האירוע החשוב ביותר בחיי האדם. 
ואנחנו תוהים ושואלים, האם בממשלה יושבים בני אדם, או מכונות ?
ונשמח לתת לכם מס' סיבות לחוסר מחשבה ולאטימות המוחלטת בהגבלת מס' המשתתפים בחתונות:

1. חתונה הינו דבר הרבה יותר קריטי ובלתי ניתן לדחויה  בוודאי יותר מהופעות, בתי קולנע, מסעדות חופי ים ,וכו'

2.כמות החולים מאירועים בחתונות זניחה ביחס  לכמות החולים הכללית. 

3. כמות החולים אמנם גדלה, אך בעיקר חולים ללא סימפטומים כלל.

4. לא יכול להיות שזוגות צעירים ביטלו כבר פעם שלישית חתונה והקניונים, איקאה, כל המועדונים ועוד' יישארו פתוחים..

5. אם אתם רוצים  להקטין את כמות האורחים אזי  באותה נשימה, תדאגו לתקציב הולם לאולמות, כי האולמות לא מוכנים לעשות אירועים קטנים, אלא במקרים חריגים בהם הזוג הצעיר המסכן שגם ככה אין לו כלום, ישלם על אירוע של 500 איש למרות שיהיו רק 100 איש בחתונה.

6. הורדה ולו הכי קטנה תהיה מוות לכל בעלי האולמות.

7. לא יכול להיות שמס' האורחים הקבוע בהחלטות הממשלה, יהיה אותו מס לאולם של 1000 מטר או 15000 מטר או אולם גדול עם גן גדול. זה עוות !

8. ההרגשה הינה שההחלטות מתקבלות  ממניעים פוליטים, במי שקל לפגע וישתוק, כי הפעם אנחנו, משפחות המתחתנים 2020 וכל בתי אולמות נפגין אצלכם מתחת לבתים.

9. גם ככה הרבה הרוסים מבחינה כלכלית , הרבה מפוטרים ובחל"ת, עוד אסון כלכלי כזה יגרום לאנשים שימותו מצער ורעב ולא מהקורונה שכולם חוששים ממנה.

10. אנחנו חיים במדינה יהודית שמקדשת חתונה שמחה ולא ייתכן שדווקא בחתונות תפגעו ותגרמו לכזה צער לחתן וכלה ביום חופתם.. הם צריכים להיות האחרונים בשרשרת .

11. נכון יש קורונה, והיא כנראה לא הולכת מכאן בקרוב, צריך ללמוד לחיות איתה על ידי אכיפה מוגברת, ולא על ידי הפסקת החיים. 

בכאב גדול,
הורים לזוגות שעומדים להינשא בחודש הקרוב ושרובם כבר דחו את החתונה לפחות פעם אחת בגלל הגבלות הקורונה

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן