שכחתם כמה דם יהודי נשפך בחברון?

אני שואל את ממשלת ישראל שאנו חברים בה היאך לא תגורו ותחזקו את עיר אבותיכם? ראש הממשלה, בנימין נתניהו אתה הכרזת על חברון כעיר מורשת, המשך במהלך והרחב את מגורי היהודים ביישוב היהודי בחברון

חדשות כיפה אייל אסעד 23/01/16 19:10 יג בשבט התשעו

שכחתם כמה דם יהודי נשפך בחברון?
משה בוטביה - סוכנות תצפית, צילום: משה בוטביה - סוכנות תצפית

אירועי יום שישי בעיר האבות מחזירים אותנו לתקופות אפלות שנחרטו עמוק עמוק בזהות היהודית, רדיפה, גירוש, אפליה!!! אולם הפעם נעשו ע״י יהודים... כן לא להתבלבל ע״י יהודים...

בעבר בבל גירשו החריבו ורצחו, עד שעם ישראל בזכות אמונה עיוורת ואהבה ללא תנאי לארץ ישראל חזרו לארץ ישראל הביתה והקימו את בית המקדש השני.

הנשק הסודי ששימש את עם ישראל, היה חזק מאוד ואין לו תחליף נשק קטלני ויעיל. אגלה לכם את סוג הנשק - אמונה בקדוש ברוך הוא, וכל העם הפך לגוף ונשמה אחת!! גוף בריא! איחוד.

אך לצערי שוב פעם הרומאים הצליחו לגרש ולהרוס לחרוב ולשרוף את הבית. הסיבה; הגוף המאוחד התפורר שנאה החליפה את האהבה ואת הערבות הדדית. חלק מהעם זנח את דרכי האבות ודרכה של תורת ישראל, ואימצו להם דרכים ונורמות של גוים (יוונים, רומאים), אז העונש, עונש מהשמיים לא אחר לבוא חורבן וגלות.

לאחר 2000 שנות גלות, והשפלה שאין כדוגמתה בארצות אירופה וצפון אפריקה, בזכות חלק מהעם שדבק בתורה ומצוותיה, דבק במצוות ישראל, ותמיד התפלל בישיבות בליטא, ובארצות הקרות רוסיה, פולין, צרפת (רש״י), ספרד (רבי יהודה הלוי) זכינו לתקומה.

אתם יודעים מה האבסורד? בשנת 1897 קצין צרפתי יהודי נאשם בבגידה וסיוע לצבא הגרמני. במשפטו, שהיה משפט בכיכר ציבורית בפריס הקהל צעק "יהודים החוצה לכו לירושלים". הצעקות הוכיחו שוב שירושלים עיר ובירת העם היהודי. את זה הבינו הצרפתים כבר לפני 120 שנים.

בימים ההם, היהודים איבדו תקווה, עובדה לכך, אחד מגדולי האומה! אמר ״בביתך היה יהודי ובצאתך היה אדם״, אחיי לא צריך להיות חכם בכדי להבין את משמעות הציטוט. אולם נס התרחש ושבו בנים אל גבולם, והתחלנו שלב חדש בהיסטוריה העולמית, ובהיסטוריה של העם היהודי כאחד.

תקומת ישראל!!! בתחילת המאה הקודמת החלו לעלות לארץ ישראל בעיקר ממדינת מזרח אירופי ויישב את הארץ. ( השומר הצעיר - אלכסנדר זייד) 1914. אחד ממקימי השומר וארגון השמירה בר גיורא שמטרתו לשמור על הקרקעות, ולא פעם נאבקו ונלחמו עם כנופיות ערביות. בסופו של יום זייד נרצח בצומת המוביל ע״י ערבים 1938.

1948- תקומת ישראל חזרה רשמית לאחר 1930 שנים של גלות.

וב-1967 שוחררה עיר האבות חברון - על פי המסורת היהודית במערת המכפלה שבעיר נקברו אבות האומה ואימותיה ואף עיר בירתו של המלך דוד בשנותיו הראשונות כמלך.

מצאתי תיעוד היסטורי של נווד נוצרי מהמאה החמישית לספירה!! וכך הוא כותב ״היהודים היו עורכים בכל קיץ חגיגות עממיות שמתפארים באברהם אביהם״.

הרמב״ם- ביקר בחברון וכתב ״ביום הראשון של השבוע, ביום התשיעי לחודש מרחשוון, עזבתי את ירושלים לחברון כדי לנשק לקברי האבות במערת המכפלה״.

בשנת 1540- הרב מלכיאל אשכנזי קנה חצר פנימית מידי הערבים וייסד בית הכנסת על שם אברהם אבינו, שסביבו התגבש הרובע היהודי, זאת ועוד; התושבים היהודים קנו ממיטב כספים את האדמות ואת השטח סביב המערה. בתחילת המאה 19 נוסדה במקום קהילה יהודית אשכנזית, שאנשיה מזוהים עם חב״ד.

בין השנים, 1929-1936 הערבים גירשו ורצחו את יהודי חברון, תחת סיוע בריטי. כל העולם שתק! ורק 1967!! שבו בנים אל גבולם.

ביום שישי ממשלת ישראל החליטה לגרש שוב פעם את יהודי חברון, מנכס בית שקנו ממיטב כספם, אתם יודעים מה? הרי השטח הזה נקנה כבר מספר פעמים וכל פעם מגרשים את היהודים משם! אך הפעם זה היה שונה הגירוש התבצע על ידי יהודים!!

אינני מאמין לאיזה שפל מוסרי הגענו?

ממי וממה אנחנו מפחדים?

הלא שכחתם שיש אבא בשמים ששומר על בניו?

הלא שכחתם כמה אבות אבותיכם הקריבו למען ארץ ישראל?

הלא שכחתם כמה דם נשפך כולל דמם של בני עמי בכדי לשחרר את חברון!

אני שואל את ממשלת ישראל שאנו חברים בה היאך לא תגורו ותחזקו את עיר אבותיכם? ראש הממשלה, בנימין נתניהו אתה הכרזת על חברון כעיר מורשת יחד עם הבית היהודי, המשך במהלך והרחב את מגורי היהודים ביישוב היהודי בחברון!!

זה אפשרי, אני קורא לאחדות בני ישראל!

קורא לאהבת חינם וערבות הדדית!

אייל אסעד אוהב ארץ ישראל ועם ישראל.