רונן שמאלני ורפורמי?! אין דבר יותר מופרך מזה

בטור דעה ל'כיפה' מבהיר בצלאל סמוטריץ כי אינו מתכוון להתערב בפריימריז, אך לא יכול היה לשתוק מול הטענות שעלו בנוגע לחברו, רונן שובל. "לא מבין איך אפשר להפוך את רונן לשמאלן רפורמי"

בצלאל סמוטריץ בצלאל סמוטריץ 13/01/15 19:07 כב בטבת התשעה

רונן שמאלני ורפורמי?! אין דבר יותר מופרך מזה
דוברות, צילום: דוברות

אין לי כל כוונה להתערב במערכת הבחירות הפנימיות במפלגה-אחות שלנו, מפלגת 'הבית היהודי'. אני אוהב שם את כל המתמודדים ואשמח לעבוד אם כל אחד מהם שיבחר. אבל מול מה שקורה בשעות האחרונות, שהוא לא פחות משפיכת דמו של חברי, רונן שובל, אני לא יכול לשתוק.

בשנים האחרונות יצא לי לעבוד עם רונן בלא מעט זירות ומערכות ולגלות איש ערכי וציוני, חדור בהכרה בדבר זכותנו היהודית, המוסרית וההיסטורית על ארץ ישראל כולה, נחוש באמונה בצדקת הדרך ופועל ללא לאות להגשימה. אני באמת לא מצליח להבין איך אפשר להפוך מתנחל מאפרת, שנשוי לאישה דתיה למהדרין ושולח את בנותיו לחינוך הדתי, לשמאלן ואף לרפורמי. מישהו כאן פשוט נסחף! גם לפריימריז ולמאבק היצרי הכרוך בהם חייב להיות גבול. השיטה הזו של לנבור ולפשפש באינטרנט ולחפש כל מילה בעברו של איש ציבור או מתמודד ואז לנפח אותה ולערוך לו דמוניזציה היא שיטה רעה ומזיקה. מופרכים עוד הרבה יותר הם 'ניתוחים' שמתיימרים 'אנשי מקצוע' לערוך לטקסטים שכתב מועמד בכדי לגלות בין השורות עוד כמה אפשרויות ניגוח. מזל שאת מאמריו כתב רונן באמצעות מחשב ולא בכתב יד, אחרת גם ניתוח גרפולוגי כבר היו עושים לו...

חברים, אם הדעה שלי שווה משהו למישהו מכם אז עזבו את השטויות האלה. שיקלו את השיקולים לגופם. האם הבית היהודי צריכה לשלב מועמדים שאינם דתיים באורח חייהם או לא, האם עם ישראל צריך היום בכנסת את האיכויות של רונן או את אלו של מועמדים אחרים. עזבו אתכם מלכלוכים והכפשות הזויות וחסרות קשר למציאות. מי שחשב שרונן שהוא הכיר עד לפני 24 שעות הוא מועמד טוב לבית היהודי ורצה להצביע לו יכול לעשות את זה גם עכשיו בלב שקט. אני יכול להבטיח שהוא לא רפורמי ולא שמאלן.

הכותב הוא חבר תקומה, המוצב במקום התשיעי ברשימת הבית היהודי לכנסת.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן