עפרה בוארון על בני בגין: "הזאב ששכח שהוא בן ימין"

עפרה בוארון, תושבת עמונה בפוסט כותבת לראש הממשלה וח"כ בני בגין על התעלמותם מהבטחותיהם ומהמורשת שהם מייצגים: "לא שמעתי אף פעם את מר בגין ג´ונייר טוען ששלמה ארצי גזלן! גם לא תושבי בית מאיר ומושב שורש נחשבים גזלנים"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 21/09/16 09:02 יח באלול התשעו

עפרה בוארון על בני בגין: "הזאב ששכח שהוא בן ימין"
Yonatan Sindel/Flash90, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עפרה בוארון, אישתו של אביחי בוארון, יו"ר מטה המאבק על עמונה, הגיבה על דבריו של בני (זאב) בגין על חוק ההסדרה "מגיע בנו של מנחם בגין - הזאב ששכח שהוא בן ימין, ובשם ה'חוק והצדק' טוען שחוק ההסדרה אינו חוקי" כתבה בוארון בעמוד הפייסבוק שלה. בגין התבטא בימים האחרונים כנגד החוק, אמר כי הוא "בא לאשר גזילה", "יטיל כתם על המדינה" וכי הצעת החוק היא גרועה.

"הזאב יצא מן המצודה" כתבה בוארון "שנים שתמונתו של מנחם בגין עליו השלום הייתה תלויה על קיר סלון ביתנו. אבא שלי ליכודניק-חירותניק גאה קיבל ממר בגין הקדשה ותלה אותה בגאון לראוות כולם. אחר כך נוסף גם שמיר".

"אותם אנשים שחרתו על דגלם את חזון ארץ ישראל השלמה, הותירו את חותם הציונות גם בבחירת שמותינו. אי"ה את תמונת הליכודניקים החליף ארז אחי הי"ד. ארז הדוד שמסתכל בכל ערב שבת על האחיינים שנקראו על שמו משחקים בסלון הסבא והסבתא, בטח לא מאמין שהליכוד יפגע כל כך ויוליך את העם שולל".

"עכשיו מגיע בנו של מנחם בגין - הזאב ששכח שהוא בן ימין, ובשם ה'חוק והצדק' טוען שחוק ההסדרה אינו חוקי. לא צריך להיות גיאולוג מדופלם כמו מר בגין כדי להבין בעסקי הקרקעות המפוקפקים הנטענים כאן. וגם אם אכן נטען שבטעות הקרקע נלקחה מבעליה. מצאו דרכים רבות בעבר למצוא פתרונות ליישב יישובים. כמו לדוגמא, לא תאמינו, בעין הוד! מקום מושבם של האומנים הופקע מהערבים בכח! לא בטעות כמו שקרה בעמונה".

"לא שמעתי אף פעם את מר בגין ג'ונייר טוען ששלמה ארצי גזלן! גם לא תושבי בית מאיר ומושב שורש נחשבים גזלנים. גם לא אלו שמטיילים עכשיו בטיילת יפו. בנגב זה כן בסדר שאדמות הבדווים יוסדרו וכאן אחרי יותר מעשרים שנות הפרחת שממה מותר ואפשר לשנע אנשים ולהפוך אותם לפליטים בן לילה".

"היום הבית של הורי בסכנת הכחדה אחרי 40 שנות התיישבות.('מזל שבית העלמין בתב"ע', אמי מתנחמת). אזרחי מדינת ישראל בטחו בביבי כששמו את הפתק בקלפי (זוכרים? 'הערבים באים בהמוניהם'). אנחנו הציבור הדתי נקראנו לדגל. ראש הממשלה ליקט קולות בדמעות כשסייר בישוב עלי אצל הרב סדן והתרגש ליד אלמנות צה"ל".

"כשהייתה בעיה עם הגז. בעייה כלכלית, נמצא הפתרון(נשמע רע פתרון+גז... מחילה לא התכוונתי). בוא לעמונה עכשיו. בוא לעלי עכשיו וראה עד כמה הבעיה שם חמורה פי כמה. בעיה קשה הניתנת לפתירה אם רק תרצה". בוארון חתמה את דבריה בפנייה לראש הממשלה "בנימין נתניהו- יש לך את היכולת והכח להחליט לכיוון הנכון מבלי לפחד! 'ולבנימין אמר ידיד ה' ישכון לבטח'".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן