נגמרו התירוצים, נתניהו!

אחרי שנים שבהן נתניהו בלם כל יוזמה ימנית בתירוץ "הנשיא האמריקאי" ברוך מרזל דורש: תתחיל ליישם את כל מה שרצית

חדשות כיפה ברוך מרזל 11/11/16 10:05 י בחשון התשעז

נגמרו התירוצים, נתניהו!
פלאש 90, צילום: פלאש 90

במשך שנים מגשים רה"מ בנימין נתניהו לאט לאט את מדיניות השמאל. נתניהו היה הראשון שהקפיא למשך זמן ארוך את הבניה בירושלים, וכמובן גם ביו"ש. הוא לא בנה ישובים, אבל הוא מקפיד להרוס בתי יהודים, כאשר מנגד הוא מאפשר לערבים לבנות בשטחים רחבים בשטחי C, שלא לדבר על ההפקרות בשטחי A ו-B. נתניהו נותן למחבלים לבנות בהדרגה מדינה וכלכלה.

נתניהו היה רה"מ מטעם הימין, אשר תמך ברעיון של "שתי מדינות לשני עמים" מבית היוצר של "שלום עכשיו". הדברים מורגשים בשטח. נתניהו ערך שני הסכמים כושלים - הסכם חברון והסכם וואי, בהם ויתר על שטחים נרחבים. לכל אורך הדרך הסביר את מעשיו בכך שבבית הלבן יושבים נשיאים דמוקרטיים עוינים לישראל - קלינטון הבעל ואובמה.

ובכן, חלומו של נתניהו התגשם. נשיא רפובליקני בבית הלבן. בנימין נתניהו, שמאז שנבחר לפני כשבע שנים סבל מנוכחותו של אובמה בבית הלבן, יכול כעת לנשום לרווחה. אובמה הולך, וטראמפ תופס את מקומו.

כמה שמענו מנתניהו ומקורביו, שאובמה הוא מקור הרע. שבגללו נאם את נאום בר-אילן האומלל, שבגלל שחרר מחבלים והקפיא את הבניה ביו"ש ובירושלים, שבגללו ובגללו ובגללו...

ובכן, נתניהו, נגמר התירוץ של אובמה. גם קלינטון לא תשב בבית הלבן. יש לך נשיא כלבבך, בוא נראה אותך עכשיו. אני מצפה מנתניהו, אם דבריו כנים, שיכריז קבל עם ועולם על קבורת רעיון שתי המדינות, על בניה מקיפה ביהודה ושומרון ועל נקיטת יד ברזל נגד הטרור הערבי. אני מצפה לבניה של עשרות אלפי יחידות דיור ביו"ש ובירושלים, בנית ישובים חדשים, וכן - כתושב חברון אני מצפה שיפסיק את ההקפאה הארוכה בעיר האבות. אגב, בניה מסיבית ביו"ש ובירושלים עשויה גם לפתור סוף סוף את מצוקת הדיור ולהפוך את החלום של דירה לכל זוג לבר השגה. אתה לא יכול יותר להתחבא מאחורי התרוץ הנדוש של "אי אפשר להסתבך עם הנשיא".

לאמיתו של דבר, זה לא אמור לשנות. מנהיג יהודי אמיתי יודע, כי הקב"ה חזק יותר מאובמה, יותר מקלינטון ויותר מטראמפ. מנהיג יהודי בוטח בה', ואין זה מעניין אותו מה אומר הגוי. אבל אתה, נתניהו, לא זכית להיות מנהיג יהודי שבוטח בה', וגם אומץ אינה מתכונותיך הבולטות. אתה מעדיף להיות "ריאלי". ובכן, הנה הריאליה משחקת לטובתך. בוא נראה כמה אתה רציני, לפחות בדרך שלך. עם ישראל עומד ומצפה.