למה היא צריכה להיפגע?

מתישהו זה קרה, אחרי הישיבה או לאחר שלוש שנים בצבא. זה קרה מיד, לאחר שנה או אחרי שלושה ילדים. היא גילתה דרך המחשב או שהוא סיפר לה. אני נמשך לגברים, תמיד הייתי, תמיד אהיה

חדשות כיפה נדב 29/04/14 13:41 כט בניסן התשעד

למה היא צריכה להיפגע?
Shutterstock, צילום: Shutterstock

זו המלחמה שלו אז מה היא אשמה? זו הבעיה שלו אז למה היא צריכה להיפגע?

הוא סיפר לרב שהוא מאוהב, הוא סיפר לרב שלו על ההתלבטויות שלו, על הסודות והשקרים שליוו אותו כל החיים, עכשיו הוא בישיבה בצבא או באוניברסיטה זה לא באמת משנה.

הרב לא באמת ידע מה לעשות, הוא שמע על כאלה מקרים, הוא גם חשב להתייעץ עם רב אחר, אבל לא היה לו זמן לפני, והבחור שלפניו בוכה. הוא לא ינחם אותו. הבחור צריך פתרון. הוא לא בא לשמוע יהיה בסדר, ושצריך לעשות תשובה. הוא צריך משהו פרקטי שבאמת ישנה לו את החיים.

הוא לא בטוח למה הוא החליט לגשת לרב. הוא היה צריך מישהו לדבר איתו. הוא מעולם לא נחשף כך. הוא אף פעם לא יעשה זאת שוב.

לרב זה נשמע הגיוני, מעשי, פרקטי, הקשר כבר נוצר ממליא בשידוך, בקורס או מהפלוגה השכנה. תצא איתה אתה תראה הכל יהיה בסדר. יש לה מידות טובות, היא באה ממשפחה של צדיקים. זה יעזור לך. לך מחיל אל חיל. ובעזרת ה' חתונה בקרוב.

הוא הרגיש יותר טוב, שניהם הרגישו יותר טוב. אל תספר לה הוא לחש לו ביציאה.

הם נפגשו בגן, דיברו על ברסלב, על גיטרה, ועל המשפחה. הם אכלו בבית קפה, דיברו על הפסטה, על הלימוד, הלימודים או על המפקד של הפלוגה. הם הלכו ודיברו, הם ישבו ודיברו, הם נפגשו ודיברו, הם נפגשו עם ההורים וסגרו.

שלושה חודשים והוא חזר אל הרב, הוא לא סיפר לו שהוא מאוהב. הוא סיפר על הדייטים ועל ההכנות לחתונה, הוא שאל אם הרב יוכל לערוך את החופה. הוא הרגיש שמח, אבל קצת אשם.

נישואין זו נתינה, זו אהבה, אם תזכור לחשוב עליה, תזכו ושכינה תהיה ביניכם. תקשיב למה שהיא אומרת, תהיה החבר הכי טוב שלה. זו הדרכת חתנים אמתית, הרב הדריך. ועוד לחש ביציאה, הכל יסתדר, אל תספר לה עדין שלא תתחרט.

החתונה הייתה מיוחדת מאוד, כולם רקדו על הרחבה, החבר'ה מהישיבה הכינו ריקוד, ומהלימודים הכינו סרט, הפלוגה עשתה שמח. הדודות היו מאושרות, וכבר התחילו להציק לאחיו הקטן.

בערב הראשון הוא היה עייף, למחרת שבע הברכות הסתיים מאוחר, בשלישי תירוץ אחר.

מתישהו זה קרה, אחרי הישיבה, בסוף יום לימודים, או לאחר שלוש שנים בצבא. זה קרה מיד, לאחר שנה או אחרי משכנתא ושלושה ילדים. היא גילתה דרך המחשב, כשהוא נעלם לשעה, או שהוא סיפר לה אני נמשך לגברים, תמיד הייתי, תמיד אהיה.

תתמודדי הרב אמר, בשביל המשפחה, בשביל הילדים, בשביל בעלך הצדיק. מזבח בוכה על זוגות שמתגרשים.

והיא לחשה, בלילות , גם אני בוכה . הוא לא נוגע בי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא אוהב אותי.

הרב השיב, יש לו בעיה, אבל הוא אוהב אותך, רק בצורה קצת אחרת.

היא חשקה שפתיה, אם אצלו הבעיה למה אני היא זו שסובלת.

נדב, כותב הבלוג, "זו לא את, זה אני"