לא משפט אלא משפח

רבקה שמעון קוראת לראש הממשלה נתניהו לפעול נגד החלטות בג"ץ, אשר לדבריה "מביא לרצח אזרחים וילדים תמימים בישראל, בצורה אנטי-דמוקרטית ומרושעת"

חדשות כיפה רבקה שמעון 13/05/12 14:41 כא באייר התשעב

לא משפט אלא משפח
אלבום פרטי, צילום: אלבום פרטי

שלא יבלבלו אתכם עם העובדות - אין שום קשר בין חוק ומשפט להחלטת בג"ץ להרוס את בתי גבעת האולפנה. קיווינו למשפט והנה משפח.

מאז ומעולם בג"ץ התנהל בצורה שרירותית, אנטי דמוקרטית, הייתי אומרת אפילו מרושעת. כל זמן שמדובר היה בהרס ישובים ובתים של ההתיישבות ביש"ע. להזכירכם - נותרנו בזכות בג"ץ רק עם י"ש, ולא עם יש"ע, אבל הם שואפים להכרית את הי"ש. בג"ץ ובית המשפט בישראל עושים יד אחת עם דיקטטורה שמאלנית, והם מחוברים לאין, לאינות, לחידלון ולהרס. לא יש"ע, לא י"ש ולא כלום. רק הם קימים, אני ואפסי עוד. מה דמוקרטי היה בגרוש היהודים מגוש קטיף והריסת בתיהם?

לפני העקירה מגוש קטיף, כשנערך המשאל בקרב מתפקדי הליכוד, שרון הבטיח שיקבל את הכרעת מתפקדי הליכוד, אבל למעשה הוא בגד בבוחריו והחליט את ההפך הגמור. כך גם ברצח טלי חטואל ז"ל וילדיה, שהתאפשר בגלל החלטת שופטי בג"ץ שלא להרוס מבנים של ערביי האזור, על הציר, שמאפשרים למחבלים להסתתר. בתים של מחבלים - לא הורסים כידוע, של מתנחלים- במהירות האפשרית. הריסת המבנים הומלצה על ידי גורמי בטחון צה"ליים, אבל מה אכפת לשופטי בג"ץ ממתנחלת בהריון וילדיה או ממשפחה באיתמר וילדיהם שנשחטים בדם קר?

ראש הממשלה בנימין נתניהו יכול לחזור על התנהגות קודמו בתפקיד, אריאל שרון, אבל בצורה של תיקון המעוות. הגיע הזמן לעמוד בצורה נחרצת מול בג"ץ, המביא לרצח אזרחים וילדים תמימים בישראל- לא עוד משפח, אלא משפט אמיתי. יש אפשרות לצאת בצורה חוקית ופשוטה על ידי תשלום כספי, ולמנוע עיוות משפטי עיוור, אכזר שידרדר את מדינתנו לפי התהום.