זה לא יכול להימשך יותר

אביחי בוארון, יו"ר תנועת "מעייני הישועה", תוקף באופן ישיר את מערכת המשפט ובפרט את שופטי בית המשפט העליון - לאור ביטול "חוק המסתננים": "יתעשתו המחוקקים וישנו את כללי המשחק"

חדשות כיפה אביחי בוארון 06/10/13 16:35 ב בחשון התשעד

זה לא יכול להימשך יותר
אביחי בוארון, צילום: אביחי בוארון

"יש לנו רוב בכל פורום.
אנחנו יכולים להעביר כל החלטה.
היועמ"שים עוצרים לנו הכל.
כל מה שלא נראה להם הופך ללא חוקי".
(יו"ר אחת המפלגות הגדולות בכנסת)

בשנים האחרונות נפל דבר בישראל. הרשות המחוקקת נפלה בידי העם. הכנסת נכבשה בידי ההמון. וזה קרה בשקט. בדרך דמוקרטית. במהלך של שנים רבות שהבשיל לאיטו. לא עזרו כלי התקשורת הגדולים, המגויסים לעצב דעת קהל שמאלנית-חילונית, לא הועילו גיבורי התרבות הממוחזרים, ואפילו השימוש באנשי רוח המצדדים בעמדות פוליטיות היו לזרה בעיני הציבור הרחב. הציבור רצה ימין לאומי אז הוא בחר בשרון של לפני ההתנתקות. ההמון רצה מדינה יהודית ומסורתית ומספר חברי הבית הדתיים עלה לשלושים ותשעה ח"כים בבחירות האחרונות אחרי שטיפס לשלושים וארבעה בבחירות הקודמות. העם רצה אחרת ורצונו השתקף היטב בבית העם - כנסת ישראל, אבל זה לא הספיק. זה לא מספיק.

אמנם הכנסת הקרינה על ממשלת ישראל וככלל שרי הממשלה ביטאו במשך השנים את רצון העם אבל שם זה נגמר. עומדים שופטי בית המשפט העליון ובראשם הנשיא ורואים איך מוסדות השלטון נשמטים מידי מחנה השמאל האנטי-דתי וליבם נחמץ. הו, הם לא יתנו לזה לקרות בקלות רבה. הם לא יכולים לתת לזה לקרות. הם ילחמו שזה לא יקרה. והם ושלוחיהם במערכת המשפט נלחמים. היטב הם נלחמים. בחירוף נפש. נגד המתנחלים שנואי נפשם. נגד הדתיים החשוכים. נגד אויבי השלום. נגד כל מי שאינו מבית מדרשם. נגד כל מי שאינו נגד הדת. הם מבינים שזמנם קצוב אבל בזמן שנותר להם הם יחליטו מה נכון ומה צודק, מה חוקי ומה לא חוקי ואם יעזו המחוקקים לעבור את הגבול הם יאבקו במחוקקים להחזיר אותם למקומם.

וכך, כמו בסיפור על האח הגדול שמשנה את כללי המשחק כדי לאפשר לעצמו להמשיך לנצח את אחיו הקטנים כך גם 'העליונים' קובעים את החוקים, פוסקים את ההלכות וקובעים את הנורמות והמסגרות בהן מתנהלת המדינה ואזרחיה. הם קובעים שהמסתננים ישארו אף שהעם נפגע והכנסת מחוקקת והממשלה מבקשת לבצע - הם לא יתנו לזה לקרות. הם פוסקים שליהודים אין זיקה לאדמות יהודה. הם קובעים ששני גברים ראויים להינשא ולבוא בקהל, הם מחליטים שחייל צה"ל יסכן עצמו שלא לצורך בשם כללי צדק אותם אימצו מהגרועות והאכזריות שבאומות. ואוהבי התורה, העם והארץ, ולמפרע אויבי החופש, הדמוקרטיה והשלום, אף שהינם הרוב המוחלט במדינת היהודים, אינם מצליחים להשתית בה את רצון העם.

יתעשתו המחוקקים וישנו את כללי המשחק. זה לא יכול להימשך עוד.

פורסם בעלון ”ישראלי“ השבת

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן