הרב רוזן: הבדואים מצפצפים על החוק ועל זכויות הנשים - ומקבלים אדמות?

הרב ישראל רוזן יוצא נגד ארגוני זכויות האזרח שהתגייסו למען הבדואים, במחיר זניחתם אמונתם בשלטון החוק הישראלי ובזכויות הנשים

חדשות כיפה הרב ישראל רוזן 11/12/13 11:55 ח בטבת התשעד

הרב רוזן: הבדואים מצפצפים על החוק ועל זכויות הנשים - ומקבלים אדמות?
מכון צומת, צילום: מכון צומת

"והם יירשוה"

הכותרת לקוחה מהפסוק האחרון אשר קראנו בשבת שעברה, ויגש. פסוק זה מסיים את פרשת ההתיישבות הרבתי של בני יעקב, 'רועי הצאן' ו'אנשי המקנה', אשר ירדו למצרים, נאחזו בארץ גושן שהתאימה להם, פרו ורבו בה והפכו לצנינים בעיני השלטון המצרי. משום מה מצטלצל באזניי הפסוק שאנו עתידים לקרוא בשבת הבאה, שמות, "והיה כי תקראנה מלחמה ונוסף גם הוא על שונאינו ועלה מן הארץ" (שמות א,י). הוא מעורר בראשי אסוציאציה ל...היאחזות הבדואית במרחבי הנגב. סופה שחלקים נרחבים ממנה יתווספו גם הם על שונאינו, וה'תנועה האיסלמית' הפעילה מאד בקרבם תוכיח! ואסוציאציה בתוך אסוציאציה; משום מה מזדקרים בראשי דברי רבותינו (מובא ברש"י שם): "הרי הוא כאילו כתב ועלינו מן הארץ והם יירשוה"...

הסדרה נדיבה

בנגב שוכנים כ-220,000 בדואים (ועוד 80,000 בצפון הארץ) באהלי קדר, בפחונים, במבני טיט ואבן ובוילות מסוגננות. לאחרונה עוסקת הכנסת בחקיקה להסדרת התיישבותם בכל המרחב המשולש שבין באר שבע, ערד ודימונה ומעבר לו, והנושא נמצא על סדר היום הציבורי - החברתי והפוליטי. פועלו הפרלמנטרי האחרון של השר לשעבר בני בגין היה להנפיק הצעה נדיבה לחלוקת קרקעות הנגב לכל בדואי בוגר, להלבין את ההשתלטות הפיראטית שלהם על אדמת הלאום ולרכזם בישובי קבע. מדובר באוכלוסיה השוה בהיקפה לתושבי באר שבע, אך תביעתם לבעלות כביכול על קרקעות משתרעת על פני שטח הגדול עשרות מונים משטח השיפוט של באר שבע! אמרנו 'כביכול' משום שאין זכר חוקי לבעלותם על הקרקעות, ולא ל'מורשת הדורות' של הבדווים הנוודים, כפי שמנסים כיום לטפח ולייצר הסטוריה משוכתבת.

זכויות אנטי-לאומיות לפורעי חוק

אני מבין שמדינת ישראל צריכה להתייחס לאזרחיה גם אם הם ממוצא נוודי. אבל נדיבות כזו על חשבון המדינה, המוצעת להם כיום, לא זכו בה לא בני עיירות פיתוח, לא חרדים ואפילו לא ה...מתנחלים; חלוקת קרקע אישית (לאנשים שאינם משלמי מס בכלל!), כולל תשתיות ומבני ציבור ועוד, והכל על חשבון משלם המסים הישראלי.

למי מיועדות מתנות אלו? כידוע, לא מדובר באוכלוסיה תמימה ו'פליטית' נרדפת; מדובר באוכלוסיה שיש אומרים שהיא בעלת שיעור ההתרבות הגבוה בעולם! (המכפיל את עצמו בתוך 15 שנה!). התרבות זו היא בדרך של צפצוף על החוק הישראלי האוסר ריבוי נשים. התרבות פנטסטית זו מנצלת בציניות את נדיבות המדינה ב'קצבאות הילדים', וההליכה לקראת 'אמהות חד-הוריות', גם אם הן ובעליהן עברייני ריבוי נשים. איפה הם כל שוחרי המשפט והחוק וזכויות הנשים במשפחה?

הדבקות האנטי-פטריוטית והאנטי-יהודית של ארגוני 'זכויות האזרח', וכמובן 'הקרן החדשה לישראל' המעורבת בנושא עד צואר, מדרבנת אותם לתמוך באדיקות ובקנאות במתן זכויות נדיבות לבדואים גם במחיר זניחת אמונתם של ארגונים אלו בשלטון החוק ובזכויות האשה. ועוד לא אמרנו מילה על סלחנות 'הארגונים הירוקים' כלפי פגיעה רבתי באקולוגיה הכרוכה במימוש 'הסדרה' נרחבת זו, בניגוד לצעקנותם הנבחנית כלפי כל פחון ביהודה ושומרון.

'החוק להסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב' חרג מזמן מתחומו ההומאניטרי והפך לסלע מחלוקת בין שוחרי יהדותה של המדינה ובין המתעקשים לנפץ ערך זה, ולעודד את 'מדינת כל אזרחיה'.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן