האיסלאם הוא הנאציזם החדש

סמל הרוע של המאה ה-20 הוא הנאציזם. סמל הרוע של המאה ה-21 יהיה, ככל הנראה, האיסלאם. השאלה היא כמה דם יישפך כדי שהאנושות תקלוט שיש לה אויב חדש. ש"אללה הוא אכבר" הוא הגרסה החדשה ל"הייל היטלר"

חדשות כיפה משה רט 06/07/14 15:25 ח בתמוז התשעד

האיסלאם הוא הנאציזם החדש
פלאש 90, צילום: פלאש 90

סמל הרוע האולטימטיבי של המאה ה-20 הוא הנאציזם. סמל הרוע האולטימטיבי של המאה ה-21 יהיה, ככל הנראה, האיסלאם. תוך כמה עשרות שנים, אני משער, יקבל האיסלאם את אותן קונוטציות שליליות שמקבל כיום הנאציזם. להשוות מישהו למוסלמי, יחשב עלבון חמור וקיצוני, כמו להשוות מישהו לנאצי. השאלה היא רק כמה דם יישפך כדי שהאנושות תחליף דיסקט, ותקלוט שיש לה אויב חדש; ש"אללה הוא אכבר" הוא הגרסה החדשה ל"הייל היטלר".

אולי האיסלאם אינו בהכרח דת רצחנית וטרוריסטית; אולי יש לו גם פנים נעימות יותר, כפי שהתבטאו במקומות מסוימים בימי הביניים. אבל במציאות בה אנו חיים כיום, האיסלאם הפך לסינונימי עם התגלמות הרשע, עם רצח, טרור והשמדה כלפי כל מי שאינו מוסלמי. נכון, לא כל המוסלמים הם טרוריסטים - אבל כל הטרוריסטים הם מוסלמים. צריך לזכור שגם לא כל מצביעי המפלגה הנאצית היו רוצחים בפועל. רובם הגדול היו רק תומכים, מעודדים, מסכימים בשתיקה להשמדה ההמונית, ויתכן שהיו ביניהם גם מתונים שחשבו שמנהיגם הדגול מרחיק לכת קצת יותר מדי. אין בכך כדי לטשטש את העובדה שהנאציזם, הוא ולא אחר, היה האחראי לרצח מיליונים. והוא הדין בדיוק לגבי האיסלאם. בשם האיסלאם מנהלים ארגוני הטרור מלחמה כנגד כל העולם הלא מוסלמי, כשהם אינם מנסים להסוות כלל את מטרתם הסופית. הנאצים רצו לכבוש את העולם ולהשמיד את הגזעים הנחותים; המוסלמים רוצים לכבוש את העולם ולהשמיד את כל מי שאינו מוסלמי. מצא את ההבדלים.

למה העולם לא מתעורר להגיב כראוי לאיום? סיבה אחת היא, שבאופן מעוות משהו, הטראומה של השואה גרמה לעולם המערבי לפחד מהפיכה למפלצת יותר מאשר מהמפלצת עצמה. הוא יעדיף לתת למוסלמים לפגע ולטבוח בו, מאשר להשתמש במלוא כוחו ונגדם, ולהסתכן להפוך לדמות הבלהות של הנאצי הרודפת אותו בחלומותיו. כך הולכת אירופה ונכבשת בידי המוני מוסלמים, כשהיא עומדת חסרת אונים נגדם, ואינה מעיזה לומר מלה שמא תיחשד בניאו-נאציזם. כך בדיוק קורה גם בישראל, שהפנימה גם היא את המסר של השואה בצורה הפוכה, ובמקום לחשוש משואה שניה רועדת מפחד שמא היא תהיה זו שתחולל אותה.

הסיבה השניה היא ההתנשאות המערבית כלפי העולם הערבי, שנתפס בעיניה כפרימיטיבי וברברי, וממילא לא מהווה איום רציני. ארגוני השמאל למיניהם, אלה שממהרים לגנות ולהוקיע את ישראל על כל גרפיטי שובב, לא מעלים בדעתם לדרוש מהערבים איפוק או ריסון כלשהו בהתפרעויותיהם הרצחניות - האם מישהו חושב לבקש מכלב שוטה להפסיק לנשוך? זוהי למעשה הגזענות הגדולה ביותר, היחס לערבים כאל פראים ילדותיים, שאין מה לצפות מהם ואין לקוות שישתנו. וכך רובץ לו המערב על מצבורי הנשק הגרעיני ומטוסי הקרב שלו, זחוח בביטחונו בעליונותו הצבאית, ומסרב להכיר באיסלאם כאיום אמיתי על קיומו. בשנותיה הראשונות של מדינת ישראל, כאשר התחושה היתה של חיים תחת איום קיומי, לא היססה המדינה להגיב בחריפות ובעוצמה וללא חשבון על כל איום ופגיעה. היא למדה להתמודד מול גייסות של טנקים ומטוסים, עד שהחלה לזלזל בנערים זורקי אבנים. אבל כמו שמשון שאמר לעצמו "אקומה כפעם בפעם", ולא הבחין ששערותיו וכוחו נגזזו בשנתו - כך עלול גם המערב להתעורר כשכבר יהיה מאוחר מדי. כדאי לזכור ולהזכיר, שדרכו של עולם היא שאימפריות שבעות ומנוונות נופלות טרף בידי הברברים הפראיים בהם נהגו לזלזל.

יש האומרים שאסור להשוות שום דבר לנאצים; האמת היא, שהדבר היחיד שאפשר להשוות אליו משהו, הוא הנאצים. הם נקודת המשען היחידה בעולם חסר כל אמיתות וערכים, הנקודה היחידה שיש לגביה הסכמה גורפת - השמש השחורה סביבה חגה האנושות. שום דבר אחר לא יניע את המערב לפעול במלוא העוצמה, חוץ מהנאצים. אבל במקום להזדעזע מאמירות של פוליטיקאים קשישים באוסטריה וצרפת, הגיע הזמן שהעולם ישים לב שהנאצים שינו את דמותם, ובעוד הוא נועל את דלת האורווה הם מסתננים דרך חצרו האחורית. מתי הוא יתעורר ויבין שהאיסלאם הוא יורשו של הנאציזם? נקווה שמהר יותר ממה שלקח לו להתעורר ביחס לנאציזם עצמו.

לאתר של משה רט www.mysterium.co.il