דעה: ראש הממשלה מול הגרעין האיראני

אותה אמריקה שלא הפציצה את אושוויץ, אותה אמריקה שהגיע למחנות ההשמדה רגע אחד מאוחר מדי, היא אותה אמריקה שעמדה מן הצד בשעותינו הגורליות, ולחצה אותנו להכיר בטרור שלבסוף היכה בליבה

חדשות כיפה הרב דרור אריה 02/03/15 09:57 יא באדר התשעה

דעה: ראש הממשלה מול הגרעין האיראני
shutterstock, צילום: shutterstock

לך כנוס את כל היהודים!

כאז כן עתה חוזר סיפור המגילה, המן האיראני משכנע את אחשוורוש האמריקאי להסיר את טבעתו. וראש הממשלה האמיץ שלנו יוצא בעוז ובגאון אל עין הסערה.

רגע לפני עלייתו למטוס הוא הזכיר שעוד כמה ימים מגילת אסתר, אמירה שבאה מהניצוץ היהודי הנצחי שקיים עמוק באישיותו, לאמר שגם הוא בא אל המלך אשר לא "כדת" ,תוך סיכון מעמדו המדיני העולמי והפוליטי הפנימי, גם מעליו מרחפת הסכנה של "וכאשר אבדתי.."

והוא מבקש מאתנו להתכנס ולתת לו את הכוח והעוז לעמוד מול העולם, שעדיין מתלבט האם להיכנע לצדו האפל ולחבור אל ציר הרשע ,או לשמוע בקול האלוקים הבוקע מארץ הקודש.

ראש הממשלה יוצא בודד כאברהם העברי, הוא מן העבר האחד אל מול "ידידנו" הצבועים, בקרב על שפיות העולם.

בתוכנו כמה כואב וחבל גנרלים ופוליטיקאים בשרות האויב, יורים בתוך ננגמ"ש. חוששים הם אותם פוליטיקאים מהידידה הגדולה ושוכחים את הבית, את ביתנו היחיד.

אותה אמריקה שלא הפציצה את אושוויץ, אותה אמריקה שהגיע למחנות ההשמדה רגע אחד מאוחר מדי, היא אותה אמריקה שהזדרזה להניא אותנו מהמחשבה ה"נואלת" להקים את מדינת ישראל. זאת אותה אמריקה שעמדה מן הצד בשעותינו הגורליות, ולחצה אותנו להכיר בטרור שלבסוף היכה בליבה. האם כך נוהגת ידידה? לא פותחת שעריה לראש ממשלת ישראל? מפנה עורף לחששותינו מול מאורת הטרור העולמי?

ראש הממשלה אל תירא! האלוקים איתך! נתפלל להצלחתך!

בזמן נאומך יתעלה העם לרגע מעל הפוליטיקה הקטנה ויתגאה בגבורתך, וכימי מור והדס, ידך, יד כולנו תהיה על העליונה ,אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם.

הכותב הוא ר"מ בישיבת ההסדר בשדרות