דעה: הר המור הם הV-15 של אריה דרעי

ההחלטה להעמדה לדין של הרב מצגר היא רק סיפטום למה שקורה בתוך הרבנות הראשית. כמו ששלום עכשיו פועלת בשם ה"ציונות" כך הרבנות הראשית פועלת בשם ה"תורה". דעה

חדשות כיפה נחמן רוזנברג 11/02/15 14:30 כב בשבט התשעה

דעה: הר המור הם הV-15 של אריה דרעי

מעל ומעבר לשיקולים פרקטים של בטחון ודמוגרפיה, אני מאמין בעיקרון של רבנות ראשית ממלכתית, כחלק מהותי ממדינה יהודית. בלשונו של הרב קוק זצ"ל: "טעות גדולה היא ביד אותם שאינם מרגישים את האחדות הסגולית שבישראל...ומזה בא הרצון לפלג את העניין הלאומי והעניין הדתי לשתי פלוגות".

אלא, שכאן מכה המציאות הקשה. במבחן התוצאה, הממסד הדתי מעצים את גל ההתבוללות ונישואי התערובת במדינה, מרבה ממזרים בישראל ואף מונע מיהודים רבים לאכול כשר ולקיים מצוות. גרוע מכל היא העובדה שהרבנות הראשית הפך להיות הגורם העיקרי שמשניא את היהדות על עם ישראל היושב בציון. אין אף ארגון קירוב לבבות המסוגל להדביק פלסטרים במהירות הנדרשת כדי לתקן את החורבן המתמשך בארץ ישראל בחותמת מועצת הרבנות הראשית. האיום העיקרי על עתיד המדינה היהודית איננה באירן. היא כאן בחצר האחורי מתחת לפנס.

שחיתות, חוסר שקיפות, תפקוד לקוי ויחס מחפיר לנשים, הפכו להיות סוג של סטנדרד עבור אנשי מפתח מסויימים הממונים על הנישואין, הגירושין, המקוואות, הכשרות והקבורה במדינת ישראל. כמובן שיש מאות רבנים ופקידים יראי השם אשר מקדשים שם שמים במסגרת עבודתם בממסד הדתי, אולם לעומתם יש אלפי קילוגרמים של תפוחים רקובים שהצליחו להסריח את כל המערכת. הציונות הדתית יודעת לצקצק היטב לנגד ניצבי המשטרה המורשעים בהטרדה מינית, אך יודעת לטמון את הראש בחול מול רבנים ראשיים ורבני ערים המשחיתים את התורה ממרומי המקפצה. אגב, החשש המעושה מ"חילול ה'", היא התירוץ הקבוע של רבנים כושלים, המתעדפים כבוד תורה מזוייף על פני הגנת ילדי ישראל מפני עברייני מין.

לולי השם בלבד, אין שום קשר בין הרבנות הראשית המקורית לבין הממסד הדתי היום, אשר מהווה חילול ה' בלתי נסבל וההפך הגמור מחזון הרב קוק זצ"ל. רובנו סולדים מארגונים כמו שלום עכשיו שבשם ה"ציונות" פועלת נגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל. ככה בדיוק הפכה הרבנות הראשית לגוף אשר בשם ה"תורה" מתנהלת כמו מאפיה בריונית תוך חיסול מעמדם היהודי והיידישקייט של החברה הישראלית.

כשהרב מצגר נבחר לפני עשור, כולם ידעו שמדובר בבדיחה צינית של עסקנים פוליטים ליטאים כדי לבזות את הציונות הדתית וממסד הרבנות הראשית. הרב מצגר לא נבחר למרות ניחוח השחיתות שנדפה ממנו כבר אז. הוא נבחר בדיוק בגללה, כדי לנצל את המערכת לספק מים, מזון וג'ובים לעסקנים שמינו אותו. הרב מצגר לא הסתיר שמלחמותיו נגד הרב סתיו וארגון רבני צהר המתנדבים, היה כדי לדאוג "לפרנסה" לחבריו הרבנים.

כאן המקום להודות לרבנים החרדלי"ם הקיצונים המשתפ"ים הנאמנים של הרב מצגר, אריה דרעי ודומיהם. כשהרב סתיו הקריב את עצמו ומשפחתו כדי לנסות להציל את הממסד מידי המאפיה, הרב טאו וכל עדת הר המור התגייסו כדי למנוע את המהפך ברבנות הראשית. הם הV-15 של אריה דרעי כדי לוודא שחס וחלילה לא יחל תהליך ניקוי האורוות של הכשרות, הקבורה, הנישואין והגירושין במדינת ישראל. אודה, שקשה לקיים וויכוח מוצלח עם הרב סתיו בנושאים אלו מכיון שהוא בקי עצום בהלכה בשילוב נסיון שטח מעשי. מבלי להגזים, ישנם מאות אלפי משפחות במדינת ישראל שחייבים את נישואיהם למהדרין כדת משה וישראל וזהותם היהודית לרב דוד סתיו וחביריו לארגון רבני צהר. כתחליף לדיון ושיח הלכתי אמיתי, גדודי חרדלים הפיצו רכילות, לשון הרע ושם רע בכל פינה אפשרי כדי להכפיש את שמו של הרב סתיו ולמנוע ממנו להיבחר. באזור הדמדומים של הר המור, הרב אברהם שפירא זצ"ל והרב סתיו שליט"א הם רשעים שצריכים לבזות, אולם משה קצב האנס והרב מצגר הם הצדיקים שצריך להגן על כבודם. אריה דרעי יושב בצד וצוחק כל הדרך אל הבנק.

הרפורמים החדשים של הר המור והחרד"לים הקיצוניים לא נותנים להלכה לבלבל אותם. הם אינם מוטרדים מנישואי התערובת, ריבוי הממזרים ואכילת טריפות שנגרם באופן ישיר משחיתות הממסד הדתי. מול הלכות כשרות, גיור, נישואין, גירושין וקבורה, הם מצטיידים בטיעוני סרק של "כבור הרבנות הראשית" ו"כבוד הרבנים" כדי להגן בעיוורון מוחלט על הממסד החולה שנושא את שם הרב קוק זצ"ל לשווא. אין דבר שהזיק יותר למותג "רב" וביזה את "כבוד הרבנים" ,יותר מאשר רבנים המתעדפים את כבודם העצמי על פני כבודו של הקב"ה.

אני הייתי מייעץ לקרן לישראל החדשה, להעביר את התקציבים שלהם משלום עכשיו ומהארגונים הרפורמים למקומות יותר יעילים מבחינתם. איפה שהם נכשלים, תלמידי הרב מצגר וגדודי הר המור עוד עשויים להצליח להביא לקריסה מוחלטת של הרבנות הראשית והפרדת מוחלטת של דת ממדינה.

נחמן רוזנברג היה הסמנכ"ל של ארגון רבני צהר משנת 2009-2014