בנט, אריאל, עזבו את הממשלה הרעה הזו

ממשלת הימין בראשות נתניהו מקפיאה את הבניה בהתיישבות, לא מקדמת את חוק ההסדרה ובמשמרת שלה הגיע, שוב, גל טרור אכזרי. אז מה הבית היהודי עושה שם?

חדשות כיפה יהושע שרמן 09/11/15 17:41 כז בחשון התשעו

בנט, אריאל, עזבו את הממשלה הרעה הזו
גור דותן, צילום: גור דותן

בחודשים האחרונים עם ישראל נמצא תחת מתקפת טרור קשה ביותר. מסע פיגועים ברחבי הארץ שאינו פוסק אף יום, החל בהירצחו של חברי ובוגר ישיבת חיצים באיתמר, הרב איתם הנקין ורעייתו נעמה ה' יקום דמם. לילה מר ונמהר, בו עם ישראל איבד את אחד מתלמידי החכמים הגדולים שיועדו להאיר את עינינו בדורנו.

כל האירועים הללו אינם מתרחשים בחלל ריק. הם מתרחשים במציאות בה ממשלה, "ימנית לכאורה", מקפיאה את ההתיישבות, לא מאמצת את דו"ח לוי, לא מקדמת את חוק ההסדרה - מה שיביא להריסת בתים רבים בהתיישבות (עמונה, עפרה, בית אל, בית הכנסת איילת השחר ועוד) ובעיקר - שלא מגנה על העם שלה. או יותר נכון, שלא נלחמת באויב הערבי. ובתוך הממשלה, ׳הימנית לכאורה׳, יושבת מפלגה ימנית שנותנת גושפנקא למדיניות הזאת - מפלגת הבית היהודי.

ואני שואל את חברי הכנסת בבית היהודי. אני שואל את השר בנט, השר אריאל והשרה שקד- עד מתי תוכלו לשבת בממשלה ולהגיד לעצמכם "ידינו לא שפכו את הדם הזה"?!

רק אתמול, תוך כדי הדיווחים על שלושה פיגועים שונים בהם נפגעו עוד יהודים שכל חטאם הוא יהדותם, פורסם שראש הממשלה נוסע להיפגש עם אובמה ומביא איתו הבטחה להסרת עוד מחסומים ביו"ש ומחוות כלכליות ואולי אף התחייבות להמשך ההקפאה ביו״ש, ומנגד, הפשרת בניה לערבים בדמות הקמת עיר חדשה נוספת, כאילו שהם כבר שילמו את חוב החשמל שלהם והפסיקו לשלם משכורות לרוצחים שפלים.

אתם יודעים כמה אנשים היו איתנו היום אילו לא היו מסירים מחסומים רבים כ"כ ברחבי יו”ש? אין מספיק מקום בדף אחד לכתוב את הרשימה הארוכה.

אני יודע שמנגד ישמעו קולות רציונאליים להישאר ולהשפיע מבפנים, ובאמת ישנה השפעה על המון נושאים יום-יומיים מתוקף חברות בקואליציה, אך עד מתי? כמה דם צריך להישפך בכדי שתבינו שצריך לשבור את הכלים? לכמה רוע אפשר להיות שותפים ולהישאר כחלק מקואליציה?

אני קורא לכם לפרוש מהממשלה הרעה הזאת ולהיות נקיים כלפי אלוקים ואדם.

הרי סוד גלוי הוא שראש הממשלה מנסה בכל כוחו להכניס את מפלגת העבודה לממשלה על חשבון הבית היהודי, אז גם לאכול את הדגים הסרוחים וגם להיות מגורשים מן העיר?!

לי הקטן נראה, שאם תחרישו בעת הזאת רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר.