אל תיפול רוחנו, לחזק ולהתחזק, התפילות לא הולכות לשווא!

עלינו לכוון את האנרגיות לחיזוק מנהיגנו ומערכות המדינה, שידעו להשיב כגמולם, לבל תיפול רוחם בעשיית הדין. ושיעשו כל הנדרש כדי להרתיע בכך לעתיד כל מי שיעלה במחשבתו לפגוע ולחטוף מי מבנינו

חדשות כיפה הרב אליעזר חיים שנוולד 30/06/14 20:26 ב בתמוז התשעד

אל תיפול רוחנו, לחזק ולהתחזק, התפילות לא הולכות לשווא!
יחצ, צילום: יחצ

בשעה קשה זו שאנו כואבים על מתינו נערינו היקרים: גלעד אייל ונפתלי הי"ד עלינו לזכור שהם היו "חיילים בלי מדים", שנפלו במלחמת הקיום של עם ישראל נגד אויביו האכזריים, למרות שלא היו חיילים בשרות פעיל, שיצאו לקרב. הם לא נחטפו על רקע פלילי, ולחוטפים השפלים כנראה לא היה ענין אישי נגדם. חטיפתם ע"י החמאס, אויב אכזר של מדינת ישראל, הייתה פעולה מלחמתית אסטרטגית נגד מדינת ישראל במלחמה זו הם נפלו על משמרתם.

בשעה קשה זו הקרב נמשך, אל תיפול רוחנו, ואל ישבר כוחנו, ואל ניתן לאויבנו את המתן שביקשו בפגיעתם בקדושינו.

בשעה קשה זו של "הסתר פנים" שאין אנו יודעים חשבונות של שמים, אנו מתחזקים באמונה גם כשאיננו מבינים.

כאנשי אמונה אנו סמוכים ובטוחים ש"משפטי ד' אמת צדקו יחדיו", ואנחנו מופקדים בידיו האמונות.

זעקנו והתפללנו, מקירות הלב, ונענינו בשלילה. אולם אנחנו עם מלומדי הצלחות ומשברים, מלומדי תפילות שהתקבלו וכאלה שנדחו. אנו יודעים שהתפילות אינן מושבות ריקם ואינן הולכות לשווא. גם אם אנו מאוכזבים מכך שתפילותינו לא נתקבלו, וגם אם קשה לנו כי איננו יודעים לתת תשובה מדוע, עלינו להתחזק! אנו יודעים שגם אם המבוקש בתפילות אינו מושג התפילות פועלות את פעולתן, בעולמות העליונים. גם אם הקב"ה מסתיר מעיננו את התחומים שבהן התפילות פעלו אנו מאמינים שהם פועלים ויפעלו.

בימים האחרונים הרגשנו את כוחה של התפילה באוויר, והיו שותפים לה גם כאלה שאינם מבאי בתי התפילה בכל ימות השנה. גם הם הרגישו את הצורך להתפלל.

עתה עלינו לכוון את האנרגיות והתפילות לחזק את המשפחות הגיבורות שהפיחו בעם רוח גבורה חוסן כוח עמידה ועוצמה אצילית, ולמדו אותנו פרק נוסף בגבורה יהודית טיפוסית.

עתה תפקידנו לאמצם אל ליבנו, ולתמוך בהן בנשיאת המשא הכבד של התקוות והכאב הנורא.

עתה עלינו לכוון את האנרגיות שהתפרצו ממעמקי הנפש לשימור האחדות הנפלאה, שהתגלתה בעת צרה, כדי שתכבד את קרבנם של הנערים הקדושים הללו.

עתה עלינו לכוון את האנרגיות לחיזוק מנהיגנו ומערכות המדינה, שידעו להיפרע מהמחבלים, והרוצחים ולהשיבם כגמולם, לבל תיפול רוחם בעשיית הדין. ושיעשו כל הנדרש כדי להרתיע בכך לעתיד כל מי שיעלה במחשבתו לפגוע ולחטוף מי מבנינו.