אדריכלי הקטסטרופה מצליחים לבנות פה אסון, הגיע הזמן לעצור אותם

תרסיס הרעל באוויר, שמזהם כל חלקה אליה קשורה הממשלה ושטיפת המוח המאסיבית הזאת, יתפוצצו לנו לבסוף בפנים. לא משנה מה יהיו תוצאות הבחירות. הגיע הזמן לעתיד טוב יותר

חדשות כיפה יגאל דילמוני 16/03/15 15:25 כה באדר התשעה

אדריכלי הקטסטרופה מצליחים לבנות פה אסון, הגיע הזמן לעצור אותם
דוברות, צילום: דוברות

החיים בישראל קטסטרופליים. את ה"עובדה" הזו הצליחו להחדיר למחשבות אזרחי ישראל גורמים אינטרסנטיים, ערוצי תקשורת דמגוגיים ומכונת שמאל משומנת היטב בכסף זר. מעבר לקטסטרופה, על-פי אותם גורמים, מדינת ישראל של 2015 היא סיוט עבור היהודים ועדיף היה להישאר בוורשה, קזבלנקה או בגדד. מבחינתם, הכל רע, לכולם אין עתיד.

טקטיקת "הכל רע" היא טקטיקה צינית, מכוערת ובעיקר מסוכנת, מכיוון שהיא חרב פיפיות. טקטיקת "הכל רע" לא התחילה היום והיא פועלת בשטח כבר למעלה משנתיים. עקרונה המרכזי הוא לומר לאנשים שרע להם - בסוף הם יאמינו. כך, לדוגמא, אדם שבכיסו מיליון ש"ח במזומן. אותו אדם תמיד ירצה עוד מאה אלף ש"ח והחוסר הזה יגרום לו לתחושת קיפוח, אם מספיק פעמים יפמפמו לו שרע לו, למרות אותם מיליון שמונחים בכיסו.

מסתירים מאיתנו את האמת המלאה והדבר מחלחל. לא מספרים לנו שהתל"ג של מדינת ישראל גדל, שמדינת ישראל היא אי של יציבות כלכלית, למרות כל הסערות בעולם, שההשקעה הבינלאומית בהייטק הישראלי היא מהגבוהות בכל השנים, שקצב קניית הרכבים החדשים בישראל רק עולה, שכמות הטסים לחו"ל נמצאת בכל שנה בעליה מתמדת, שיש יותר אקדמאים בישראל ושלמרות מלחמה מתמדת שמתנהלת סביב גבולותינו, ביטחון אזרחי ישראל שריר וקיים..

אנו רחוקים ממצב בו הכל מושלם. יש הרבה מה לשפר בדיור, בתעסוקה ובתחומים נוספים. אך להקצין ולומר שהכל רע? אין טוב בכלל?

תרסיס הרעל באוויר, שמזהם כל חלקה אליה קשורה הממשלה ושטיפת המוח המאסיבית הזאת, יתפוצצו לנו לבסוף בפנים, כמו בקבוק ספריי במדורה. לא משנה מה יהיו תוצאות הבחירות, אנשים שגדלים עם תחושת קיפוח, שמוזנת כל הזמן מהתקשורת ומתעצמת מאווירה ציבורית, לא יגדלו לתוך חברה בריאה. תחושות קיפוח לא מתפוגגות עם ממשלה חדשה, הן מחכות מעט ומתפרצות שוב מכיוון אחר, לא צפוי ולא פעם מסוכן.

אסטרטגים, קמפיינרים ויועצים בכירים למיניהם, שמתעשרים מהפצת ארס ושטנה, מנצלים את הציבור הרחב לניסיון הדחה של ראש ממשלה, על-ידי הפיכת מדינת ישראל לגיהנום עלי אדמות. אלו אותם קמפיינרים ופוליטיקאים שמכרו לנו את ההתנתקות כמהלך שיביא את השלום והשקט לאזור. מזרח תיכון חדש. "אם רק נפנה את תושבי גוש קטיף וצפון השומרון", הם אמרו, "הכלכלה תשגשג, ארה"ב תתמוך בנו, העולם ייתן לנו לגיטימציה והחיים שלנו כאן יהיו טובים יותר, בעצם מושלמים". עכשיו הם דואגים לספר לנו כמה רע פה. "בגללו", כמובן.

פוליטיקאים קצרי רואי ונציגי פורום החווה המנותקים, הקשיבו היטב: מדינת ישראל היא מקום מצוין לחיות בו למרות שיש הרבה מה לתקן. אם רע כאן, לכם יש חלק מכריע ומרכזי בזה, אתם אשמים גם בתחושה הרעה הזו וגם נושאים באחריות לה. אז שניה לפני שההרעלה שלכם תזהם כאן את הכל לצמיתות, צאו לנו מהאוויר אותו אנחנו נושמים.

הגיע הזמן למדינה עם עתיד טוב יותר, בלי הזיות שמאל ובכיינות ממומנת בכסף זר. הגיע הזמן לקואליציית ימין-לאומי אמיתית ואיתנה.

הכותב הוא סמנכ"ל מועצת יש"ע