יו"ר הפורום הדרוזי בבית היהודי: "מתנגדי גירוש המסתננים רוצים להרוס את המדינה"

אייל אסעד סבור שתופעת המסתננים לישראל היא התאבדות כלכלית, חברתית וביטחונית. לדעתו, הגורמים שמנסים להשאירם במדינה מנסים לחרב את הקיים בבחינת "מהרסיך ומחרביך ממך יצאו"

חדשות כיפה אייל אסעד 31/01/18 14:30 טו בשבט התשעח

יו"ר הפורום הדרוזי בבית היהודי: "מתנגדי גירוש המסתננים רוצים להרוס את המדינה"
תמונת ארכיון. הפגנת מסתננים, צילום: פלאש 90. Sebi Berens

מסתננים, פליטים, מהגרי עבודה - לא חשוב איך תקראו לתופעה הנזק הוא אחד - קריעת המרקם העדין והייחודי של מדינת ישראל.

ישראל היא ארץ מעבר, תמיד הייתה כזו וכנראה גם תמשיך להיות. זה יתרונה אך גם זו חולשתה.

עמים וכובשים מכל צבע, דת ומין עברו פה. חלקם (הקטן) הפרו את הארץ ותושביה חלקם רוקן אותה עד יובש. הציונות ראתה את הארץ כבסיס להפריה ושגשוג. ולצערנו לא כל תושבי האזור נרתמו לתהליך הקידום. חלקם עוד מנסים להרוס את המעט שהושג.

ישנם אויבים מבחוץ שהקנאה והשנאה מעבירות אותם על דעתם וגורמות להם לרצות להשמיד את המדינה הפורחת אל מול העוני והבערות שמסביב. ישנם גם כאלה שחשים צורך להתנצל ולרצות אפילו את אויבנו. כה חזקה שנאתם שגם הרס מבפנים יאה בעיניהם. בבחינת מהרסיך ומחריביך ממך יצאו.

ולצערי יש כאלה שבעידוד אידאולוגיות אירופאיות (רומנטיות או ציניות) מנסים לחרב את הקיים ע"י הבאת אוסף של מהגרי עבודה שכל קשר בינם לבין הרעיון הציוני הערכי לא קיים.

אם הייתם מצעים למדינת ישראל לקלוט רופאים מאפריקה איש לא היה מתרעם. אבל להביא אספסוף שרוצח, אונס, שודד, גונב ועוד רעות כאלה זוהי התאבדות כלכלית, חברתית וביטחונית.

ולאותם "יפי נפש" אציע לאכסן ולערוב אישית לכל "פליט" בביתם הפרטי ואולי זה הזמן להזכיר את האירוע בברכת גורדון. הצביעות הצחינה את המים הזכים שבברכה.

זעקי ארץ אהובה.