האם זהות היא סכנה למדינה?

מיכאל פואה, מנהל יום בחירות של מפלגת זהות, מסביר מדוע פייגלין הוא מנהיג פורץ דרך, ואינו הזוי כמו שמנסים לצייר אותו, ומבקש: "לאט לכם עם ההשמצות"

חדשות כיפה מיכאל פואה 31/03/19 20:36 כד באדר ב'

האם זהות היא סכנה למדינה?
יו"ר 'זהות' משה פייגלין, צילום: סטודיו קופיצ'ינסקי ויאדו

לא עובר יום בו אני לא מקבל עוד ועוד מאמרים שתוקפים את פייגלין ואת זהות כהזויים ומסוכנים למדינת ישראל. האמת שבסרט הזה היינו כבר כמה פעמים כאשר שברנו את חומות המגזר וחברנו בין הציבור הלאומי לדתי. בליכוד תקפו אותנו ובציבור הדתי לאומי תקפו אותנו. רבים מהתוקפים התפקדו לליכוד אחרי משאל המתפקדים, אך זו הייתה רק ההתחלה. היום זה נראה פשוט שנתניהו עומד בראש הנבחרת הסרוגה של הליכוד וכל מפלגה במגזר הת"ל מתהדרת לפחות בנציג או נציגה שאינו חובש כיפה או עוטה כיסוי ראש. כל זה לא היה קורה בלי המפכה שפייגלין המסוכן חולל. 

גם כאשר הלכנו על משאל המתפקדים בליכוד היינו נגד הזרם. ראשי יש"ע ורבניה התקשרו אלינו ובקשו מאתנו לרדת מהסיפור, הרי ברור שנפסיד.... באותה שעה בדיוק עמדנו לסיים את הכנת הסרט על החלום של מנהיגות יהודית ביחד עם אדיר זיק ז"ל. וכאשר כבר כל המערכת ביש"ע הבינה שיהיה משאל והתגייסה בצורה נפלאה לעבוד בהזיה של פייגלין, שוב טרפנו את הקלפים וממש לפני המשאל הוצאנו לכל מתפקדי הליכוד כ-200,000 סרטון "הזוי" בו אנחנו מובילים את מדינת ישראל באמצעות מפלגת על ישראל יהודית (מעניין כמה דומה לתנועת זהות – תנועה ישראלית יהודית) להגשמת החזון של מדינה הבוחרת בזהותה היהודית. לא אלאה אתכם במטר ההשמצות לו זכינו אבל אין ספק שהנצחון במשאל הוכיח שצדקנו. לא מספיק לאיים ולשלול, אם אתה לא נותן תקווה. לצערנו לא היינו אז בעמדה שתאפשר לנו לממש את הנצחון ולהציל את גוש קטיף. מי שהיה אז יכול לעשות זאת הוא שר האוצר דאז וראש הממשלה דהיום שהעדיף להתחמק מאחריות באלגנטיות אבל זה לא הנושא. 

גם כאשר עזבנו את הליכוד, היו אפילו חברים קרובים שהלכו אתנו דרך ארוכה שלא הבינו וטענו שהפעם אנחנו באמת הזויים!! הם נשארו בליכוד עד היום. אבל פייגלין כמנהיג ראה את המטרה מול עיניו וסימן את הדרך, והיום אפשר לומר עוד לפני הבחירות שהוא צדק. לעולם כנראה לא היינו מגיעים למקום שבו אנו היום בתוך הליכוד.

כשאני רואה את מטר ההשמצות והוצאת השם הרע שעושים לאיש היקר הזה, אני מבקש מכולם בשם ה' לאט לכם. 

אתם מכירים את פייגלין כבר למעלה מ-20 שנה. אין מנהיג נאמן וישר כמוהו. אין מנהיג שסימן מטרה רחוקת טווח שהוא מתקדם אליה בצורה מעוררת התפעלות כמוהו גם תוך כדי תשלום מחירים אישיים כבדים. הפסיקו עם ההשמצות הזולות כאילו מדובר באדם חסר אחריות שרוצה לסמם את הנוער, ולהכחיד את אופייה היהודי של מדינת ישראל. 

פייגלין הצליח ומצליח לרכוש את אמונם של מי שמוכנים להקשיב בראש פתוח ולחשוב מחוץ לקופסה, אל תבזו את עצמכם בעוד מאמר ועוד קריאה שאחר הבחירות פשוט תצטערו עליה.