"במשפחה להט"בית יש סבל, חרדות ודיכאונות"

הרב אבינר, התומך בעמותת חזון, מסיר את ההבדלים הנפשיים והרגשיים בין משפחה נורמטיבית, המורכבת בגבר ואישה, למשפחה המורכבת מזוגות חד מיניים

חדשות כיפה הרב שלמה אבינר 19/02/19 14:35 יד באדר א'

"במשפחה להט"בית יש סבל, חרדות ודיכאונות"
זוג גברים יירשמו כהוריו של הילד. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

משפחה טבעית: אבא ואמא וילדים.  משפה אלילית: אבא ואבא, אמא ואמא, אבא וכמה ניאופים, אמא וכמה ניאופים, איש שהוא אשה, אשה שהיא איש, איש-אשה, אשה-איש לחילופין, איש מתנהג כאשה ואשה כאיש, ועוד ועוד.

 האדם האלילי אומר: ככה אני, ככה מתחשק לי, ככה יצרי אומר לי, ככה גם האלים מתנהגים, ככה הם יצרו אותי, איני יכול לשנות את עצמי, איני רוצה לשנות את עצמי, זה קדוש להתנהג כפי שמתחשק לי.

האדם האלילי-מודרני אומר: ככה אני, ככה מתחשק לי, ככה נטיותי אומרות לי, ככה נולדתי, ככה חונכתי, ככה המדע קובע לי, ככה החברה עיצבה אותי, ככה רוח הזמן נושב בתוכי ונושף בעורפי, איני יכול לשנות את עצמי, איני רוצה לשנות את עצמי, זה אידיאלי להתנהג כפי שמתחשק לי.

 במשפחה טבעית, יש אושר, שמחה, תענוג, המשך, תקוה, ילדים חמודים, הורים חמודים, אהבה ואחוה ושלום ורעות.

במשפחה האלילית-מודרנית, יש סבל, עוגמת נפש, חרדות, דיכאונות, התאבדויות, חוסר-נורמליות, חוסר טבעיות, מסכנות.

לאדם הטבעי, יש יצר ויש אידיאולוגיה, ובעזרת האידיאולוגיה הוא דוחה את היצר, מרכך אותו, מסלק אותו.

לאדם האליל-המודרני, יש יצר ויש אידיאולוגיה, והוא מחליט להיות יצרי, ומעצב על פי זה את האידיאולוגיה שלו,  כדי לתת אישור ולגיטימציה ליצרו.

האדם האליל חלף, האדם הטבעי נשאר.  האדם האלילי-מודרני יחלוף וייהפך לאדם טבעי, וטוב לו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן