במציאות של ימנו קשה שלא לעשות טעויות כלכליות

חדשות כיפה גלעד נוימן, בשיתוף עמותת מקימי 07/09/18 09:13 כז באלול התשעח

במציאות של ימנו קשה שלא לעשות טעויות כלכליות
ישראל ליבמן, מקימי, צילום: יחצ

"על שלושה דברים העולם עומד: על התורה ועל העבודה ועל גמילות חסדים." אמר שמעון הצדיק. לכל אחד מעמודי התווך של העולם עומדים להם אנשים רמי מעלה אשר מחזיקים יחד כל עמוד ועמוד. שמי גלעד נוימן ואני רוצה לספר לכם בתמצית על מר ישראל ליבמן ועל העמותה שהקים ומנהל – "מקימי" בה אני עובד בליווי משפחות.

כבר במפגש הראשון הבנתי שהגעתי למקום הנכון. ישראל נתן לי להרגיש שמקימי זה להרגיש שייך. הרגשת שייכות שעוטפת את העובדים במשרד את המלווים של המשפחות ובמיוחד את המשפחות עצמם. עם הזמן (כבר מעל שנה) בכל מפגש עם ישראל ועם כלל חברי העמותה ראיתי שהשייכות  היא הגרעין של העשייה.

לתרומות לעמותת מקימי הקליקו >>

כשמגיעה אלי משפחה ועולה ספק מה לעשות איתם גם כשמדובר על פגישה בשעות הערב המאוחרות ישראל זמין לשאלות. בכל תיק של משפחה הוא מעורב ודורש מאיתנו המלווים לעדכן אותו באופן שוטף. הרגשת השייכות שלי כמלווה היא לא רק לקבל את הכלים הטובים ביותר בשביל לתת שירות טוב למשפחות, מבחינת ישראל כל משפחה שאני מלווה הופכת להיות משפחה שהוא בעצמו לוקח עליה אחריות.

ישראל דואג שאותה הרגשת שייכות. ואחריות תהיה גם אצלנו. מבחינתו משפחה שצריכה להיפגש גם פעמיים או שלוש בשבוע תקבל את המענה הזה. "כל מלווה צריך לתת מענה מהיר ככל האפשר למשפחות ואין משפחה שלא תקבל מענה. "

באחד מישיבות המלווים שלנו ישראל דיבר על זה ש "בתקופה זו בה אנו חיים, התנהלות כלכלית נבונה היא רק משימה אחת מיני רבות המוטלות על כתפינו." במציאות דינמית זו קשה שלא לעשות טעויות כלכליות, להיכנס למצוקה כספית וחלילה אף לאבד שליטה. אנחנו במקימי, עוסקים במתן פתרונות, ייעוץ והכוונה כלכלית למשפחות שנקלעו למצוקה כלכלית. יש לנו תשתית ארגונית של אנשי מקצוע מומחים, הנותנים מענה מיידי ומהיר לכל דורש ללא קריטריונים וללא בירוקרטיה מיותרת.

תשתית מקצועית רחבה וניסיון רב שנים, מאפשרים לנו המלווים להעניק פתרון מקיף לבעיה, על מורכבויותיה השונות-הן בפן הכלכלי, הן בפן המשפטי והן בפן הנפשי,

כל זאת בכדי לעזור למשפחה לשוב ולעמוד על רגליה.

ברגע שנכנסתי למקימי הפכתי להיות חלק ממשהו גדול ומשמעותי. אני רוצה לאחל לעם ישראל שנה טובה של שגשוג וכלכלה איתנה.

הכותב משמש כמלווה משפחות בעמותת מקימי

לתרומות לעמותת מקימי הקליקו >>