איפה קלמנוביץ'? כאן, נלחם למען הציבור הסרוג

כמי שמעיד על עצמו כנאבק למען זכויות הציבור הדתי לאומי בירושלים, עונה המשנה לראש העיר לנעם שמבה ומסבירה את עמדתו בנוגע לעירוב בקרית יובל

חדשות כיפה דב קלמנוביץ' 14/02/18 17:48 כט בשבט התשעח

איפה קלמנוביץ'? כאן, נלחם למען הציבור הסרוג
דב קלמנוביץ, צילום: יחץ/ ישראל ברדוגו

בהגינות ציין הכותב נעם שמבה במאמרו ב'כיפה', את מלחמתי וניצחוני בקרב על גבעת מרדכי.

עם זה, הכותב גר בקריית יובל ואולי לא מעורה במה שקורה בכל העיר ואף במה שקורה בשכונתו בנושא הקמת הממ"ד בשנה הבאה ובסוגיות כלליות העומדות לפתחנו.

המאבק שהובלתי כנגד מתווה ראש העיר לחלוקת העיר בין החרדים לציבורים האחרים ובכללם הציונות הדתית לא היה קל מעצם תפקידי כמשנה לראש העיר. אמנם היו נציגויות דתיות שתמכו במתווה, אך אני שעובד בהתנדבות ומחויב רק לציבור שולחי התייצבתי מולו במאבק בכל דרך אפשרית כדי לשנות את התכנית ההזויה.

די אם נזכיר בנוסף לכך את המאבק שהובלתי נגד החרדים בשכונת נווה יעקב על בי"ס ממ"ד "ברדנט" וגם על המאבק העיקש בבית וגן על בית ספר "נווה עציון".

כנציג הציונות הדתית אני נאבק ללא לאות למען כלל התושבים ובעיקר "שלנו", ועושה הכל על מנת לבצע את שליחותי נאמנה לציבור שנתן בי אמון, וזאת מתוך אמונה אמתית שבבחירות הקרובות כוחנו האלקטורלי ילך ויגבר ונוכל להמשיך ולשמור ובעיקר לשפר את  צרכי התושבים הסרוגים בעיר.

אנחנו נלחמים למען הערכים מבית מדרשו של מרן הרב קוק זצ"ל כיהודים דתיים וציונים שומרי מצוות ולא נגד החרדים. התורה והשבת הם שלנו ואנו מחויבים בשמירתה, וכשהרב הראשי של ירושלים הרב שטרן, ציוני, דתי בוגר ישיבת "מרכז הרב" פנה אליי השבוע בנושא הפגיעה בעירוב בשכונות קרית יובל ובית וגן פעלתי לטובת הנושא בלי שאלות מיותרות.

אני סבור שהכותב אולי אינו נחשף לכלל הבעיות בעיר ולמאבקי הבלתי פוסקים למען הציבור שלנו, שלציבור הזה אני מחויב ובניגוד למפלגות אחרות אני נלחם למען הציבור אליו אני שייך וכשליח הציבור שלו ובכל דרך אפשרית למען ערכיה של הציונות הדתית שאני כה גאה לייצג כאן בעיר הבירה. אני לא מתחבר לאידאולוגיה האנטי חרדית וגם במחיר הצדקת הפגיעה בעירוב שפוגעת בציבור הדתי לאומי המקפיד על השבת בקרית יובל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן