"אין פה טרור מאורגן. מקסימום זריקת אבנים וקשקוש על דגל"

צבי סוכות, פעיל ימין בולט במאמר דעה על מעצר הנערים, האשמות נגדם ומרתפי השב"כ. "אין ראיות מי זרק את האבן", "הגורמים הביטחוניים רצים מכתב לכתב כדי לתדרך נגד הישיבה והנערים", "כולם שוכחים שעדיין יש מחבלים שלא נתפסו"

חדשות כיפה צבי סוכות 07/01/19 08:56 א בשבט התשעט

"אין פה טרור מאורגן. מקסימום זריקת אבנים וקשקוש על דגל"
למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: פלאש 90

אתמול הותר לפרסום כי הנערים שנעצרו חשודים בגרימת מותה של עאישה ראבי, פלסטינית תושבת הכפר בדיא. עורכי דינם של החשודים טוענים כי לנערים אין קשר למקרה וכי לשב"כ אין ראיה שקושרת אותם למקרה. צבי סוכות, פעיל ימין בולט שהיה כבר בעבר במעצר בשב"כ כותב בטור דעה ל'כיפה' כי לא מדובר פה בארגון טרור וכי המחשבה שעדיין יש חוליות מחבלים שלא נתפסו כנראה הפסיקה להטריד את הציבור הישראלי.

אין פה טרור מאורגן. מקסימום זריקת אבנים וקשקוש על דגל

אז ילד שחזר נסער וכועס על המדינה אחרי פינוי עמונה או רצח של חבר עשה שטות. קשקש דברים מכוערים על דגל ישראל. השאיר אצלו את הדגל. לא פרסם בשום מקום, לא תלה. כלום. התעצבן, קשקש וזרק. היום כל מהדורות החדשות משדרות את הדגל בלופ להוכיח כמה העצורים הם מינימום חיזבאללה. כל-כך הזוי, בהתחשב בעובדה שהרב יהודה ליבמן מנהל הישיבה, מג"ד מוערך בצה"ל ובטח שלא מקלל את מדינת ישראל.

אז לעובדות: לשב"כ אין ראיות מי זרק את האבן. נקודה. אם היו לו כאלו לא היה צריך למנוע עורך דין ולא לחקור כל כך הרבה זמן. היות שהאבן נזרקה על ערבים, בשב"כ חשבו שמדובר ביהודים. והישוב היהודי הקרוב - רחלים. ואם רחלים כנראה הישיבה מאז, מתוך 70 התלמידים בישיבה נחקרו 40. מתוך ה40 נעצרו 5 שעכשיו נחקרים בתנאי מחבלים בתקווה שיודו במעשה.

נערי גבעות

נערי גבעות | למצולמים אין קשר לכתבהצילום: Najeh Hashlamoun /Flash 90

אבל עזבו את כל זה רגע. מה שמדאיג באמת זה האטרף של גורמים במערכת הביטחון וכתבים בכירים סביב הסיפור הרי גם אם יהודים זרקו את האבן, בזה זה נגמר. ובטוח שכבר למדו את הלקח. אין פה טרור מאורגן. לא נשקים, לא תכנון פיגועים, לא הסתה רצחנית, במקסימום זריקת אבנים וקשקוש על דגל.

כלי התקשורת הקדישו לסיפור היום כמעט חצי מהמהדורות, הגורמים הביטחוניים רצים מכתב לרב כדי לתדרך נגד הישיבה והנערים. ובצד, כולם שוכחים שממש עכשיו מסתובבות חמש חוליות רוצחים עם נשק מאומנים שכבר ביצעו פיגועים ולא נתפסו.