"דמנו הפקר": הפגנה בעקבות רצח הנערה

בעקבות הרצח המזעזע בעין יעל של אורי אנסבכר מתקוע, הערב צפויה להתקיים הפגנה בכיכר רבין שכותרתה: "דמנו הפקר". ח"כ סמוטריץ': "בדיוק המקרה להפעלת עונש מוות למחבלים"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 09/02/19 19:06 ד באדר א'

"דמנו הפקר": הפגנה בעקבות רצח הנערה
הפגנה, צילום: הותר לשימוש

הערב (מוצ"ש) צפויה להתקיים הפגנה בכיכר רבין, הפגנה שכותרתה "דמנו הפקר". ההפגנה תתקיים על רקע הרצח המזעזע של הנערה אור אנסבכר הי"ד מתקוע, שנרצחה בעין יעל, באזור ירושלים.

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב הערב לרצח ואמר: "שולח חיזוק למשטרת ישראל ולכוחות הביטחון על לכידת המחבל הנתעב. תנחומיי העמוקים ביותר למשפחת אנסבכר. מהפרטים המעטים שידועים נשמע שזהו בדיוק המקרה להפעלת עונש מוות למחבלים כפי שמתאפשר על פי חוק. מעבר לכך מערכת הביטחון חייבת להפעיל את מלוא כובד משקלה על מנת להעביר מסר חד ערכי שדם יהודי אינו הפקר. חייבים להחזיר את ההרתעה.

גירוש מידי של המשפחה והריסת ביתה, סגרים, כתרים וביטול היתרי עבודה הם התחלה טובה. אסור שהרצח הנורא הזה יעבור על סדר היום."

"מציע לשופטים שהמקרה יובא לפניהם לחשוב כאילו אורי זו הבת שלו", כך אמר הערב חבר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ מוטי יוגב שהתייחס להתפתחויות בחקירת הרצח הנפשע. עוד אמר ח"כ יוגב כי "בכנסת הבאה אדאג שיינתנו להם הכלים להרתעה - גירוש משפחות מחבלים והריסת בתי מחבלים - כדי לעשות את הדרוש. ולנשיא ארה"ב נאמר, מילמטר מארצנו, ארץ ישראל, לא ימסר לעם של רוצחים. כדאי שגם גנץ ידע זאת".