דיווח: שרה נתניהו ביקשה לאסוף חומר מכפיש על בנט

אשת ראש הממשלה ביקשה לחפש חומר מכפיש על שר החינוך ורעייתו, אך התאכזבה מהחומרים הדלים שנאספו. ""איך לא עליתם על זה שאשתו שפית שמגישה שרימפס וחזיר?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/19 20:25 כו באדר ב'

דיווח: שרה נתניהו ביקשה לאסוף חומר מכפיש על בנט
ראש הממשלה ורעייתו בטקס, צילום: הדס פרוש-פלאש 90

מסמך בקשות של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו נחשף הערב (ג') בחדשות 12 ובו בקשה לאסוף חומר מכפיש על שר החינוך נפתלי בנט. "טענתם שאשתו חזרה בתשובה לפני 13 שנה, איך אתם מסבירים שהיא נראתה באירועים במכנסי ג'ינס צמודים ובטן חשופה?", כך נחשף במסמך הבקשות.

עוד פורסם כי נתניהו שאלה את אנשיה כיצד הם לא עלו על כך שגילת, אשתו של נפתלי בנט היא שפית שמגישה שרימפס וחזיר ושהיא בכלל שמאלנית. נתניהו שאלה גם מדוע נוני מוזס תומך בו ומקדם אותו. בתוך כך, נתניהו פנתה לאיש עסקים שיפעיל חוקר פרטים כיד לאסוף פרטים על בנט ורעייתו גילת. אך ניכר כי הגברת נתניהו התאכזבה מהחומרים הדלים שנאספו.

צילום: חברת החדשות 12

צילום: חברת החדשות 12

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו הגיבה על פרסום הכתבה ואמרה כי: "מעניין ששבוע לפני הבחירות אתם מפרסמים מסמך מלפני שש שנים ואפילו לא שואלים מי הדליף אותו ולאיזו מטרה. במהלך כל קמפיין 2013 בנט ושקד תדרכו בצורה גסה ושקרית נגד הגברת נתניהו ואף התבטאו נגדה בצורה גלויה וברמזים שקריים וארסיים. בפעמים שלא אמרו עליה שקרים פשוטים והטיחו בה עלבונות, תוך עיוות דמותה, הם נהגו לענות לשאלות עיתונאים אודותיה באופן לעגני שלווה בחיוך ארסי במילים: 'משהו חדש מתחיל עכשיו'".