פיגוע ירי בבית אל. ילד פצוע קל

ילד כבן 9 נפצע בפיגוע ירי ביישוב בית אל. מקורות פלסטיניים מדווחים כי ירי מכיוון מחנה הפליטים ג'לזון חדר את חלון ביתו של הילד והוא נפצע באורח קל. ראש מועצת בית אל: "דורשים מצה"ל להיכנס לכפר ג'לזון ולבוא עמם חשבון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/19 20:50 יח באדר ב'

פיגוע ירי בבית אל. ילד פצוע קל
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

ילד בן 9 נפצע הערב (ב') באורח קל בפיגוע ירי ביישוב בית אל. דובר צה״ל מסר: לפני זמן קצר אירע פיגוע ירי לעבר היישוב בית אל מכיוון הכפר דורא אל קרא שבמרחב החטיבה המרחבית ״בנימין״. כתוצאה נפצע ילד באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. לוחמי צה"ל סורקים במרחב.

מהמועצה המקומית בית אל נמסר: הערב אירע פיגוע ירי ממנו נפצע ילד כבן 9 בידו. הירי בוצע מהכפר ג׳ילזון הסמוך. כוחות צה"ל מטפלים באירוע. ממד"א נמסר: בשעה 20:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד עם פציעה קלה ביישוב בית אל. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק ילד כבן 7 במצב קל עם פציעה באצבע וכף היד.

תגובת שי אלון ראש מועצת בית אל לאירוע הירי הערב לעבר המועצה: "ילד כבן 9 נפצע הערב בפיגוע ירי, בנס הפציעה הזו קלה אך האירוע היה יכול היה להסתיים אחרת. אנחנו דורשים מכוחות צה"ל להכנס לכפר ג׳ילזון ממנו ספגנו לא מעט פיגועי ירי במהלך השנים ולבצע שם סדר ולבוא איתם חשבון. לא ייתכן שילד בן 9 ייפצע מירי של מחבלים, צהל יודע להיות תקיף כשהוא רוצה"