פיגוע משולב בשומרון: נקבע מותו של אחד מהפצועים

פיגוע דקירה משולב בפיגועי ירי התרחשו לפני שעה קלה, אחד בצומת אריאל והשני בצומת גיתי אבישר. נקבע מותו של אחד משלושת הפצועים. שני פצועים נוספים הובאו לבית החולים באורח אנוש וקשה. המחבל נמלט מהזירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/19 09:51 י באדר ב'

פיגוע משולב בשומרון: נקבע מותו של אחד מהפצועים
זירת הפיגוע בשומרון, צילום: דובר צה"ל

בדקות האחרונות ארעו שני פיגועי ירי, בשתי זירות שונות, הראשון בצומת אריאל והשני בצומת גיתי.  בפיגוע הקשה נהרג אחד מהפצועים, ככל הנראה חייל בן 20. שני פצועים נוספים הובאו לבית החולים בילינסון. חיפושים נרחבים אחר המחבל שנמלט מהזירה.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי, ככל הנראה, לפני זמן קצר מגיע מחבל לצומת אריאל, דוקר חייל וחוטף את נשקו ובורח מהמקום ברכבו לכיוון צומת גיתי אבישר, שם ככול הנראה יורה מתוך הרכב וממשיך לכיוון ברקן. 

הפצוע בן 19, מפיגוע הדקירה בצומת גיתי אבישר, פצוע קשה עם פגיעת בטן/עמוד שדרה פונה לחדר טראומה בבילינסון. 
פצוע נוסף בן 40  מפיגוע הירי בצומת אריאל נפצע באורח אנוש עם פגיעת ראש. נלחמים עליו בחדר טראומה בבית החולים

צילום: דובר צה"ל

מכיוון שהמחבל מסתובב חופשי, בהערכת מצב של אגף הבטחון של המועצה האזורית שומרון יחד עם מערכת הבטחון הוחלט לסגור את השערים של אזור התעשייה ברקן ואת השערים של כל יישובי מרכז השומרון. נכון לעכשיו, לאחר הערכה בטחונית נוספת, נפתחו כל שערי הישובים

דובר מד"א, זכי הלר עדכן כי "בשעה 9:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א מרחב ירקון על צעיר שנורה בכביש 5 סמוך לצומת אריאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לפצוע קשה".

צילום: דובר צה"ל