כחלון לא יתמוך בחוק הלאום? הליכוד: "לא נכון"

בסביבת ראש הממשלה הכחישו כי שר האוצר עדכן אותו שסיעתו לא תתמוך בחוק שהוגדר כמשימתו הראשונה של יו"ר הקואליצה החדש ח"כ אמסלם, "שר האוצר ביקש מהשר לוין שיתאם את העלאת החוק עם יו"ר סיעת כולנו פולקמן"

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/12/17 14:59 ו בטבת התשעח

כחלון לא יתמוך בחוק הלאום? הליכוד: "לא נכון"
השר כחלון בישיבת כולנו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר האוצר משה כחלון מסר היום (א') לראש הממשלה בנימין נתניהו כי סיעת כולנו מתכוונת לתמוך בחוק הלאום, בכפוף להתאמות שייעשו לאחר הקריאה הטרומית

בדיווחים הראשוניים נמסר כי השר כחלון הודיע בישיבת ראשי סיעות הקואליציה כי הוא וחבריו אינם יצביעו בעד חוק הלאום, מה שעלול להפילו.

כזכור בסוף השבוע שעבר, עם ההודעה על מינויו של ח"כ דודי אמסלם לתפקיד יו"ר הקואליציה, הדגיש נתניהו כי אחת ממשימותיו הראשונות תהיה קידום והעברת חוק הלאום, "מן החשובים בחוקים שיכנסו לדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל".

בליכוד הכחישו כי בכולנו שוקלים להתנגד לחוק ואמרו כי "הפרסום אודות התנגדותו של שר האוצר משה כחלון לחוק הלאום איננו נכון". לטענתם, "שר האוצר הודיע שסיעת כולנו תומכת בחוק הלאום וביקש מהשר לוין שיתאם את העלאת החוק עם יו"ר סיעת כולנו פולקמן.

מסיעת 'כולנו' לא נמסרה תגובה להודעת הליכוד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן