דיווחים פלסטינים: צה"ל חיסל בכיר בזרוע הצבאית של חמאס

לפי הדיווחים מטוסי קרב וכלי טיס נוספים תקפו יעדים סמוך לחאן יונס. הפלסטינים טוענים לחמישה הרוגים כשאחד מהם הוא בכיר בגדודי עז אדין אל קסאם. בישובי עוטף עזה ביקשו מהתושבים להישאר בסביבת מרחבים מוגנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/18 21:52 ג בכסלו התשעט

דיווחים פלסטינים: צה"ל חיסל בכיר בזרוע הצבאית של חמאס
פעילי חמאס ברצועת עזה, צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

על רקע הסכם הרגיעה המסתמן בין ישראל לחמאס, דיווחו הערב מקורות פלסטינים על תקיפת מוצבים בדרום רצועת עזה על ידי צה"ל, וככל הנראה חיסול של בכיר בזרוע הצבאית של חמאס. כך דווח הערב (ראשון) בערוץ הטלגרם של 'אבו עלי אקספרס'.

לפי הדיווחים, צה"ל תקף מטרות סמוך לחאן יונס, ובאזור נשמעו מספר רב של פיצוצים. גדודי עז אדין אל קסאם אישרו כי את דבר התקיפה ומקורות שונים טענו כי במהלכה חוסל בכיר בארגון ולצדו אדם נוסף.

מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך פעילות ביטחונית של צה"ל במרחב רצועת עזה התפתחו חילופי אש". מהמועצה האזורית אשכול נמסר לתושבים כי "בהתאם להנחיות הצבא, יש להישאר בסמיכות למרחבים מוגנים, או הכי מוגן שיש, בהתאם לזמן ההרתעה בישוב". מדוברות המועצה האזורית.חוף אשקלון נמסר כי
"בשל אירוע ביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, יש להישאר בסמיכות למרחבים המוגנים. נוסיף ונעדכן במידת הצורך. ניתן לפנות למ"מ מנהלת מרכז חוסן".