גנץ: "נקים ממשלת אחדות עם הליכוד"

מנהיגי מפלגת כחול לבן הגיעו לסיור בצפון הארץ והתייחסו לסיסמה החדשה של הליכוד "או ביבי או טיבי" ואמרו: "אנחנו כאן לבנות ממשלת אחדות עם כל המפלגות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/19 12:20 כז באדר א'

גנץ: "נקים ממשלת אחדות עם הליכוד"
כחול לבן בצפון, צילום: שריה דיאמנט

יו"ר מפלגת כחול לבן, רא"ל במיל' בני גנץ הגיע הבוקר (ב') יחד עם מנהיגי מפלגתו לסיור בצפון הארץ. גנץ התייחס לטענה של הליכוד, לפיה מפלגת כחול לבן יקימו גוש חוסם ביחד עם המפלגות הערביות ואמר: "כל אלו שצוללים בסקרים, ומאיזושהי סיבה מתחילים להמציא כל מני סיפורים של 'אלו ילכו עם טיבי' ו'אלו ילכו עם כהנא' - הכל לא נכון". 

בסירו ביסוד המעלה אמר גנץ כי מפלגת כחול לבן מאוד שמחה להגיע לצפון. "לפנינו יום ארוך. אנחנו נהיה בכמה מקומות. נעסוק בדברים מהותיים של חקלאות, פריפריה וביטחון ונעשה את זה עם אנשים נהדרים. זו ההזדמנות שלי לומר לכם ולכל מי שצופה בנו שכל אלו שצוללים בסקרים, ומאיזושהי סיבה מתחילים להמציא כל מני סיפורים של 'אלו ילכו עם טיבי' ו'אלו ילכו עם כהנא' - הכל לא נכון. אנחנו כאן לבנות ממשלת אחדות עם כל המפלגות. עם מפלגת הליכוד שתצטרף אלינו ועם כל אחד שהוא ציוני ושפוי שמוכן להצטרף אלינו".

יאיר לפיד, בני גנץ ובוגי יעלון

יאיר לפיד, בני גנץ ובוגי יעלוןצילום: שריה דיאמנט

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי גנץ: "ללפיד וגנץ אין ממשלה בלי גוש חוסם של המפלגות הערביות. עופר שלח הודה שהם יקימו גוש חוסם עם המפלגות הערביות, מיכאל ביטון אמר שהם ישבו איתן בממשלה, וגנץ פסל ישיבה עם נתניהו. לכן זה חשבון פשוט: או ביבי או טיבי. על זה הבחירות".