גנץ: מאמין לתוכניות של סמוטריץ' יותר מלנתניהו

ראש הממשלה הצהיר כי תיק החינוך יישאר בידי הליכוד ולא יינתן לבית היהודי. גנץ: "נתניהו יעשה הכל למען השרידות הפוליטית שלו – ובדרך יקריב את חינוך ילדי ישראל ויפקיד אותו בידיהם של קיצוניים שבקיצוניים"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 11/03/19 11:36 ד באדר ב'

גנץ: מאמין לתוכניות של סמוטריץ' יותר מלנתניהו
ראש בראש. נתניהו וגנץ, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ב') במרכז מורשת בגין כי תיק החינוך יישאר בידי הליכוד. נתניהו הצהיר זאת על רקע ההנחות כי הבית היהודי, ואולי אף ח"כ בצלאל סמוטריץ' עצמו יחזיק בתיק הנחשק בממשלת נתניהו הבאה, במידה ונתניהו ייבחר. יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ התייחס בדף הפייסבוק שלו לדברי נתניהו ואמר: "אצל נתניהו, סמוטריץ' יהיה שר חינוך – שמענו אתמול את התוכנית שלו למערכת החינוך הישראלית. אני מאמין לו יותר מאשר לנתניהו שאומר שלא ימנה אותו".

בתוך כך, גנץ המשיך לתקוף את נתניהו ואמר כי אצל ראש הממשלה המנוח, מנחם בגין, נתניהו כבר היה מודח. "בימים אלה אנו מציינים 27 שנים לפטירתו של מנחם בגין ו-40 שנים להסכם השלום בין ישראל למצרים, שבגין ונשיא מצרים אנואר סאדאת חתמו עליו. כחייל צעיר זכיתי לאבטח את שיירתו של סאדאת בישראל, בימים שהפיחו תקווה בדור שלם. אבל צריך לומר את האמת – מנחם בגין לא היה מתקבל במפלגת הליכוד של נתניהו. הוא היה נחשב עוכר ישראל. איך היו נראים היום סרטוני ההסתה השקריים של נתניהו כלפי מנחם בגין?" אומר גנץ.

ח"כ בצלאל סמוטריץ

שר החינוך הבא? | ח"כ בצלאל סמוטריץ'צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

הליכוד
29
הליכוד
כחול לבן
33
כחול לבן
שס
6
שס
ישראל ביתנו
4
ישראל ביתנו
הרשימה המשותפת
4
הרשימה המשותפת
יהדות התורה
7
יהדות התורה
זהות
0
זהות
העבודה-גשר
10
העבודה-גשר
המחנה הדמוקרטי
0
המחנה הדמוקרטי
ימינה
0
ימינה
נעם
0
נעם
הסקר נערך על ידי ידיעות אחרונות בתאריך 10/03
בחירות 2019 - מאגר הסקרים המלא

"בגין היה פטריוט ישראלי, ממייסדי תנועת החירות, איש ימין שורשי וצנוע שסלד מכהנא, שהגן על הדמוקרטיה, ששמר על הביטחון וחתר לשלום", ממשיך גנץ בדבריו בדף הפייסבוק. "מורשת בגין היא מנהיגות מחברת, מאחדת ומלכדת – לא שלטון של הסתה, פלגנות ושיסוי. אצל נתניהו, סמוטריץ' יהיה שר חינוך – שמענו אתמול את התוכנית שלו למערכת החינוך הישראלית. אני מאמין לו יותר מאשר לנתניהו שאומר שלא ימנה אותו. נתניהו יעשה הכל למען השרידות הפוליטית שלו – ובדרך יקריב את חינוך ילדי ישראל ויפקיד אותו בידיהם של קיצוניים שבקיצוניים, קטן עליו. אנחנו לא נאפשר זאת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן