גם בפלורידה וגם בבנימין - נלחמים ב-BDS

מצפה יריחו מכבדת את ראש העיר בל-הארבור, פלורידה, גבריאל גרויסמן על עמדתו האמיצה נגד אנטישמיות ואפליה וקוראת רחוב על שמו

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/18 21:34 יט בטבת התשעט

גם בפלורידה וגם בבנימין - נלחמים ב-BDS
ישראל גנץ, צילום: הותר לשימוש

היום, (חמישי) ביקר ביישוב מצפה יריחו ראש עיריית בל-הארבור (פלורידה) גבריאל גרויסמן. בטקס רב רושם נקרא רחוב על שמו על ידי יושבת ראש אגודת מצפה יריחו – עליזה פילכובסקי. בטקס נכח יו"ר מועצה אזורית ישראל גנץ, חברי הנהתת אגודת הישוב ותושבים רבים. 

לאחרונה ראש העיר גרויסמן על עמד מול מדיניותו המפלה והאנטישמית של AIRBNB, המחרימה את התושבים היהודים ביהודה ושומרון ומונעת מהם להשתמש בשירותיו. אנחנו מודים  לראש העיר על עמדתו האמיצה נגד מדיניות ה- AIRBNB . אמרו אנשי היישוב. 

ישראל גנץ

ישראל גנץצילום: הותר לשימוש

תזכורת-  AIRBNB הודיעה כי בעוד שללקוחות ערבים יהיה מותר להשתמש בשירותיו,  הוא עומד להסיר את בתי האירוח של היהודים ביהודה ושומרון מהפלטפורמה שלו. המדיניות נתפסה על ידי רבים כמפלה ואנטישמית. והשר לעניינים אסטרטגיים, גלעד ארדן, הגדיר את המהלך "גזעני" ו"אנטישמי ", בטענו כי הוא מחיל סטנדרט שונה על המדינה היהודית לעומת שטחים אחרים הנמצאים במחלוקת ברחבי העולם.

ישראל גנץ

ישראל גנץצילום: הותר לשימוש

ישראל גנץ ראש המועצה האיזורית מטה בנימין אמר "שמחתי לארח את ראש העיר שנלחם ב bds ובא ולהתחבר לבנימין. שיתוף הפעולה בין בל - הארבור לבנימין הוא משמעותי וחשוב לנו ברמה אסטרטגית. לא סתם הוא בא לביקור בבנימין עם כל המשפחה. אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה הזה יוביל לעוד הצלחות רבות."