גיור בהתאמה אישית

בדוכן שהוקם מול בית רה"מ הוצעו תעודות גיור פיקטיביות, זאת כמחאה על מסקנות ועדת הגיור. בארגון חותם אמרו: "הקמת הדוכן הזה הוא מראה כי המסקנות עלולות לקרוע את העם שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/18 12:52 כה בסיון התשעח

גיור בהתאמה אישית
דוכן "תעודות הגיור" של חותם, צילום: חותם

עשרות בני נוער הפגינו אתמול (ה') מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, במחאה על מסקנות ועדת הגיור של השר לשעבר משה ניסים, בדרך מקורית ניסו הנערים להסביר מדוע המסקנות האלה הם פגיעה חמורה בזהותה היהודית של המדינה ובאחדות העם, כאשר הקימו דוכן לחלוקת תעודות גיור.

במשך שעות חילקו הנערים תעודות גיור פקטיביות המביעות את הבעייתיות בהקמת מנהלת הגיור החדשה, שכוללת בתוכה נציגים רפורמים. על ה"תעודה" חתומים רבה רפורמית, זמרת, חשמלאי ועוד אנשים שלא קשורים לעולם הגיור, במטרה להגחיך את מסקנות הוועדה ולהראות ואת חוסר ההיגיון שבמסקנות אלו.

בארגון חותם מסרו כי הנוער שהגיע היום מבטא יותר מכל את הדאגה העצומה לזהות המדינה ולאחדות העם לבני הנוער האלה חשוב אחדות ישראל  ושמירת הזהות היהודית של המדינה וכל מסקנות הועדה הזאת גורמת למדניות בדיוק הפוכה.

עוד הוסיפו בחותם כי "מסקנות אלו דינם להיגנז, ואנו מקווים שראש הממשלה יבין את גודל הבעיה ואת הנזקים העצומים של המסקנות החמורות האלו".