גורם מדיני חושף מה ישראל תיתן לפלשתינים בביקור ביידן

גורם מדיני בכיר ששוחח היום עם חדשות כיפה התייחס לביקור ביידן המתקרב וסיפר כי בישראל מתחייבים לארה"ב לתת לפלשתינים חבילת דברים כלכליים שטרם גובשה | על הדחייה בהריסת בתי המחבלים: "לא צריך לייצר סיבות להרוס את הביקור"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/06/22 18:41 כא בסיון התשפב

גורם מדיני חושף מה ישראל תיתן לפלשתינים בביקור ביידן
הנשיא ביידן. , צילום: Ron Adar / Shutterstock.com

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן יגיע לביקור בישראל ב-13 ביולי, לחדשות כיפה נודע אלו דברים מתכוונים בצמרת המדינית להעניק לפלשתינים סמוך לביקור על פי בקשת ארצות הברית. בשיחה עם חדשות כיפה אומר גורם מדיני בכיר על העיכוב בהריסת בתי המחבלים בגלל ביקור ביידן: "לפני ביקור גורלי לא צריך לייצר סיבות להרוס את הביקור בגלל דברים שיכולים לקרות כמה ימים אחרי".

מתחייבים לתת לפלשתינים חבילת דברים כלכליים

הגורם המדיני מסר לחדשות כיפה כי: "בישראל מתחייבים לארה"ב לתת לפלשתינים חבילת דברים כלכליים שטרם גובשה. במשרד ראש הממשלה מתעקשים שזה יהיה רק כלכלי. נהרוס את בתי המחבלים. בוודאי שלפני ביקור גורלי לא צריך לייצר סיבות להרוס את הביקור על משהו שאתה יכול לדחות בארבעה ימים". הגורם הוסיף: "המדיניות של האמריקאים ברורה ביחס לבנייה ביו"ש, אבל אנחנו בסוף בערך באותו קצב של בנייה של הממשלה הקודמת ובטוח שלא בהקפאה שראינו בשנים האחרונות".

בנט: "המטרה של הביקור היא תכנית פעולה משותפת לבלימת הגרעין האיראני איראן"

מוקדם יותר היום התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לביקור ואמר: "בעוד פחות מחודש יגיע לכאן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. הביקור הוא חיוני למדינת ישראל כי הוא מכנס לתוכו את מצבור הפעולות שביצענו בשנה החולפת. בראש ובראשונה הפעולות המדיניות בתחום הסכם הגרעין עם איראן. אחדד: המטרה המרכזית של הביקור היא לנעול תכנית פעולה משותפת ובהירה יחד עם ארה"ב לבלימת הגרעין האיראני איראן".