גורם בכיר בליכוד: "נתניהו רואה בבנט שותף"

בעקבות החשיפה כי ראש הממשלה ניסה להכפיש את השר נפתלי בנט לפני בחירות 2013, באמצעות מתקפות על רעייתו ועל אביו, אומר 'גורם בכיר בליכוד' כי ראש הממשלה אינו מכיר את ההתכתבויות שנחשפו, ובכל מקרה הוא לא פועל נגד בנט, והוא "רואה בו שותף לממשלה הלאומית שיקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/19 14:55 טז בשבט התשעט

גורם בכיר בליכוד: "נתניהו רואה בבנט שותף"
למרות הכל שותפים? נתניהו ובנט, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

פיוס בין בנט לנתניהו? בעקבות החשיפה אמש בחדשות 12, כי ראש הממשלה פעל נגד נפתלי בנט לפני בחירות 2013, בהן התמודד לראשונה בראש הבית היהודי, וניסה להביא לפרסום כתבות מכפישות נגד משפחתו של בנט באתר 'וואלה', אומר גורם בכיר בליכוד כי נתניהו רואה בבנט שותף לממשלתו. 

(בנט ושקד עוזבים את הבית היהודי)

"ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מכיר את ההתכתבויות בעניינו של בנט שפורסמו אתמול בחדשות 12. נתניהו לא פועל נגד השר בנט והוא רואה בו שותף לממשלה הלאומית הבאה שהוא יקים". נמסר מהגורם הבכיר.

כזכור, אמש פרסם גיא פלג בחדשות 12, כי ערב בחירות 2013, בהן התמודד לראשונה נפתלי בנט בראשות הבית היהודי, ראש הממשלה העביר מסרים באמצעות מקורבו, זאב רובינשטיין, מסרים תקיפים לבעלי אתר 'וואלה', שאול אלוביץ', וממנו למנכ"ל האתר, אילן ישועה. על פי ההתכתבויות שנחשפו, נתניהו דרש מאלוביץ' לפרסם באתר הפופולרי כתבות נגד נפתלי בנט, אז יו"ר הבית היהודי והכוכב העולה, שהסקרים ניבאו לו עד 18 מנדטים, בעיקר על חשבון הליכוד.

על פי הפרסום, התכנית היתה לייצר סדרת כתבות נגד בנט, במסווה של כתבות תחקיר, שיציגו אותו באורח שלילי בעיני הימין והדתיים, מצביעי הבית היהודי.