גדעון סער: "בעד שבנט ושקד יחזרו לליכוד"

השר לשעבר, המועמד במקום הרביעי ברשימת הליכוד, ונחשב למיודד עם יו"ר הימין החדש, אמר כי בנט ושקד הגיעו מהליכוד, והם צריכים לחזור לשם. עם זאת, תקף את ראשי הימין החדש על ה'ירי בנגמ"ש' כלפי הליכוד

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 28/02/19 10:05 כג באדר א'

גדעון סער: "בעד שבנט ושקד יחזרו לליכוד"
גדעון סער, צילום: פלאש 90

האם בעתיד נראה את נפתלי בנט ואיילת שקד כחלק ממפלגת הליכוד? שר החינוך והפנים לשעבר, גדעון סער, שנבחר במקום השלישי בפריימריז של הליכוד (רביעי ברשימה לכנסת), אומר בראיון לערוץ 20 כי ישמח לראות את ראשי הימין החדש כחלק מהליכוד.

"אני בעד שהם יחזרו לליכוד", אמר. "הם באו מהליכוד, בנט היה ראש המטה של נתניהו, יו"ר הליכוד", סער הוסיף כי "אני בעד שכל אנשי המחנה הלאומי, כולל נפתלי בנט ואיילת שקד, יחזרו לליכוד". עם זאת, תקף סער את ראשי הימין החדש, על כך שתקפו את ראש הממשלה; "אתם הצהרתם שהקמתם מפלגה כדי לקחת קולות מבני גנץ ומלפיד, למה עכשיו אתם תוקפים את הליכוד? למה אתם לא עוזרים נגד הצד השני?" 

סער התייחס גם למערכת הבחירות ואמר כי יש דאגה במפלגת השלטון מניצחון של כחול לבן ובני גנץ: "הבחירות האלה יהיו בחירות קשות, ונצטרך להילחם בהם", אמר.

לגבי רשימת עוצמה יהודית אמר סער: "הדרך שלי והדעות שלי הן לא הדעות שלהן. אבל אני לא אוהב את מסע הדה לגיטימציה שעושים. עוצמה יהודית כבר ישבו בכנסת, ומנגד יש רשימות כמו בל"ד, שהן עוינות למדינה ,והיועמ"ש כבר דרש לפסול בעבר. השמאל רוצה לזרוק את הקולות של עוצמה יהודית לפח, כדי שלא ייכנסו לכנסת ויחלישו את הימין".