גדעון לוי נגד שילוב לוחמות "ממיט חרפה על המאבק לשוויון מגדרי"

איש התקשורת לא התמוגג מסיום הכשרתן של 4 מפקדות טנק ותקף בין היתר את מרב מיכאלי, "רכבת הפמיניזם הצודקת שועטת קדימה, ואיש לא עוצר לשאול: סליחה, שיווין במה? שוויון בדיכוי ובביצוע פשעי מלחמה?"

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/07/18 11:29 יח בתמוז התשעח

גדעון לוי נגד שילוב לוחמות "ממיט חרפה על המאבק לשוויון מגדרי"
מתנגד מפתיע לפמיניזם בצה"ל, צילום: פלאש 90. אמיר לוי

על רקע סיום פיילוט שילוב נשים לחומות בשריון, שהגיע לשיאו בהכשרת ארבע מפקדות טנק, באופן מפתיע תקף היום (ראשון) איש התקשורת והשמאל, גדעון לוי, את מאמצי השוויון המגדרי בצה"ל ושם על המוקד את ח"כ מרב מיכאלי.

תחת הכותרת "מרב מיכאלי והקלגסיות הפמיניסטיות", כתב לוי ב'הארץ' כי מאבקם של חברת המחנה הציוני ושותפיה רק ממיט "חרפה" על מטרות הפמיניזם.

איש 'הארץ' הביא כדוגמה טייסת אמריקנית, שהייתה ממובילות פתיחת תפקידי לחימה לנשים, וכעת מתמודד בשדה הפוליטי וזוכה לדבריו להערצתה של חברת הכנסת הישראלית, "מיכאלי, מלכת הפמיניזם הישראלי ונציגת השמאל־מרכז, רוצה עוד טייסות מסוקים אמריקאיות, שיפציצו עוד באפגניסטאן ובתימן, לא חשוב למה, כמה ואת מי, וכמובן טייסות מסוקים ישראליות, שיפציצו בעזה, יחד עם טנקיסטיות ישראליות שיפגיזו את מה שטייסות המסוקים יותירו על כנו".

לוי האשים את הפמיניזם הישראלי בכך שבשם החתירה לשוויון נדרסים ערכים אחרים, "מכונת הבשר של מפלגת העבודה, שמעוותת את הדיוקן המוסרי של כל נבחר לרשימתה, ופמיניזם עיוור ודורסני, גרמו לכך שאפילו מיכאלי, מהח"כיות המרשימות והמחויבות ביותר, איבדה לרגע את המצפן שלה. רק תנו לה עוד מפציצות. שיפציצו, שיפגיזו, באפגניסטאן ובעזה, העיקר שיהיו נשים".

לדבריו, "רכבת הפמיניזם הצודקת ועתירת ההישגים שועטת קדימה, ואיש לא עוצר לשאול: סליחה, שיווין במה? שוויון בדיכוי? ברודנות על עם אחר? שוויון פמיניסטי בהתעללות? שוויון מגדרי בביצוע פשעי מלחמה? זה מה שאתן רוצות? זה מה שמגיע לכן? וזה מה שמגיע לנו? אחרי שהיעד הזה יושג, תוכלנה הפמיניסטיות להתקדם ליעד הבא: שוויון מגדרי במשפחות הפשע. גם שם יש שליטה גברית מוחלטת וחייבים לשים לה קץ".

עוד הוא כתב כי "דבר לא יכול להצדיק את הפיכת השירות, שחלק עצום ממנו מיועד אך ורק לשימור הכיבוש וההתנחלויות, למחוז חפץ לנשים להשגת שוויון.

"שום שוטרת מג"ב, חמושה מכף רגל ועד ראש, שמפנה בכוח משפחה מביתה בסילוואן, פולשת באישון ליל לבית בקסבה בשכם ומעירה את בנות הבית בברוטאליות, או רודה בעוברי אורח פלסטינים כדי לגונן על קומץ מתנחלים, לא מוסיפה ולו קורטוב של כבוד למאבק לשוויון מגדרי. רק חרפה היא ממיטה".